gdybyś odkręcił panewkę to byś wiedział,ale cóż jeszcze raz panewka jest przecięta i w tym przecięciu jest zrobione gniazdo stożkowe w którym jest nakrętka dopasowana do tego gniazda a więc kręcąc tą śrubą u mnie akurat na klucz 13 luzujesz tuleję ( wkręcając śrubę ) lub luzując śrubę zmniejszasz luz .Zasada jest następująca nakrętkami od tulei regulujesz tak żeby wrzeciono obracało się ciasnawo następnie dokręcasz śrubę żeby złapać ten luz książkowy 0.02mmforestgril pisze:a co ta sruba wlasciwie robi
Dodane 3 minuty 45 sekundy:
poza tym ta śruba ustala położenie przecięcia tulei do góry a co za tym idzie umożliwia prawidłowe smarowanie tulei tym otworkiem obok śruby w który jest wbita miedziana rurka ( powinna wystawać ponad korpus od 0,2 -1 mm) to najważniejsze miejsce do smarowania w całym wrzecienniku
Dodane 1 minuta 55 sekundy:
trzeba sprawdzić żeby tam żaden bród się nie dostał i nie zatkał kanału smarowania bo tuleja się zatrze nawet przy prawidłowym luzie wrzeciona