
Po dostawieniu skrzyni biegów od Jelcza chodziła u mnie 30 lat aż zrobiłem Porębe.
To już wiem na czym zamocuje silnik w szlifierce. Tylko bez przekładni od jelcza
Sugeruje się opisem na stronie sklepu ebmia. Koła T mają luz nawrotny rzędu 0.3 mm dlatego patrzę na HTD.kamar pisze: ↑31 sty 2022, 05:55Stół ( X ) to rób bezpośrednio, nie ma sensu zwalniać. Na Y można dać 1:2 tylko dlatego żeby kółko na silniku było mniejsze i nie przeszkadzało. Zetka też więcej nie potrzeba ( jak wydoli )
Na pasach HTD nigdy nie robię, nic nie dają a opory większe. T5 to wszystko co potrzeba, jeszcze nie zmieniałem nigdzie.
Na opisach handlujących to daleko nie zajedzieszrezolutnydaniel pisze: ↑31 sty 2022, 10:01Sugeruje się opisem na stronie sklepu ebmia. Koła T mają luz nawrotny rzędu 0.3 mm dlatego patrzę na HTD.![]()
kamar pisze: ↑31 sty 2022, 14:32Na opisach handlujących to daleko nie zajedzieszrezolutnydaniel pisze: ↑31 sty 2022, 10:01Sugeruje się opisem na stronie sklepu ebmia. Koła T mają luz nawrotny rzędu 0.3 mm dlatego patrzę na HTD.![]()
Nie namawiam, nie odradzam , ja nie stosuje i luzów nie mam
![]()