Remont tokarki MINI LATHE
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 17
-
Temat ma zaległość. Niestety, mój pobyt nad jeziorem trwał znacznie dłużej niż pierwotnie zakładałem. Maszynka pozostała w Polsce niedokończona i zapomniana. Ale wracam do kontynuacji prac. Poniżej oczywista oczywistość, czyli wykonanie osłony dla kół zębatych w napędzie suportu. Na pozór bardzo banalna sprawa, wystarczy przyciąć kawałek blachy powiercić otwory i poskręcać. No ale w mojej maszynie wytoczenia dla kół zębatych zostały wykonane zbyt płytko i koła wystają około 1,5mm. Koniecznym okazało się wykonanie przetłoczeń w blasze. Przy okazji zamontowałem łożyska ślizgowe. Całość pracy poniżej.

-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
...Efekt pracy na tak prymitywnej obrabiarce mogę uznać, co najmniej, jako dobry...

Witam wszystkich.
Jestem nowy na tym forum i zielonkawy w temacie obróbka skrawaniem. Zakupiłem tokarkę MiniLathe C3 7x14 i mam dokładnie te same problemy co kolega robert.rut.
Nie wymagam od siebie wszystkich wykonanych przez niego modernizacji ale z wymianą prowadnic sań dam sobie radę. Jest jeden warunek. Trzeba te prowadnice mieć.
I w tym miejscu mam pytanie i prośbę jednocześnie. Czy ktoś z kolegów jest w stanie takie prowadnice dorobić lub wskazać miejsce gdzie jest to możliwe?
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.
hqa
(zdjęcia i cytat są kolegi robert.rut)
[email protected]
609198008

Witam wszystkich.
Jestem nowy na tym forum i zielonkawy w temacie obróbka skrawaniem. Zakupiłem tokarkę MiniLathe C3 7x14 i mam dokładnie te same problemy co kolega robert.rut.
Nie wymagam od siebie wszystkich wykonanych przez niego modernizacji ale z wymianą prowadnic sań dam sobie radę. Jest jeden warunek. Trzeba te prowadnice mieć.
I w tym miejscu mam pytanie i prośbę jednocześnie. Czy ktoś z kolegów jest w stanie takie prowadnice dorobić lub wskazać miejsce gdzie jest to możliwe?
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.
hqa