Z tymi firmami to szkoda zachodu wszystkie tylko patrzą jak klijenta skroić z pieniędzy mimo, że nie mają takich zapinek to nawet paski jakieś kombinują z taśm transportowych wcisnąć za grubą kasę. A zapinki nie wiadomo jakie, nawet ciężko im wysłać MMS-a w dodatku nie gwarantują pełnej wytrzymałości takich pasków. Jeśli chodzi o napęd paskami klinowymi segmentowymi to mam pewnośc, że zakres regulacji by uległ zmniejszeniu gdyż średnica czynna ( ta na której określa się przełożenie ) jest na wysokości 2/3 grubości paska i o tyle musi być większa na najwyższych obrotach. Średnicę na średnich obrotach można dowolnie skorygować względem oryginalnej, ale na wolnych obrotach trzeba już zmniejszyć o 1/3 wysokości paska by nie tarł o obudowę i po to aby łatwo się przekładał. Z tego też powodu lepiej zostać przy pasku płaskim i trzeba będzie tylko z zapięciem powalczyć. Myślę, że pokombinuję by zrobić jakoś tak
Albo może takie cudo zrobić?
Właściwie to takie rowki widziałem w pralce na kole pasowym silnika, ale na tym drugim kole za zbiornikiem rowków nie było.
