Remont WS 15
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 sty 2015, 16:35
- Lokalizacja: gdansk
koła pasowe ws 15
witam. właśnie remontuje ws 15 która nie posiada kół pasowych. nowe to koszt 600zł więc chcę zlecić dorobienie znajomemu tokarzowi. Jednak potrzebuję wymiary tych kół, najlepszy byłby rysunek. jeśli ktoś ma jakieś dane to poproszę na maila
[email protected]
[email protected]
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 sty 2015, 16:35
- Lokalizacja: gdansk
ws 15
sorry, więcej to się nie powtórzyclipper7 pisze:Drogi Kolego !
Nie pisz tych samych pytań w różnych wątkach ! To tylko powoduje bałagan. Rozważ kupno kół z tworzywa, są znacznie tańsze i przy odpowiednim traktowaniu wytrzymają całkiem długo.

masz na myśli dorobienie kółek z tworzywa czy zakup oryginalnych ? bo jeśli chodzi o oryginalne z tworzywa to nie mogę znaleźć w internecie. zakupiłbym falownik ale jego cena też nie mała...
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 41
- Posty: 2379
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:29
- Lokalizacja: Poznań
A jakie koła sprzedaje producent WS15 w Bydgoszczy?
Od czasu do czasu widuję w necie oferty sprzedaży kół nowych lub w dobrym stanie. Można też dobrać inne koła o podobnych rozmiarach. Falownik tej mocy to od ok. 200 zł, ale nie zastąpi w pełni przekładni. Można rozważyć przekładnię na dwóch parach kół i falownik.
Od czasu do czasu widuję w necie oferty sprzedaży kół nowych lub w dobrym stanie. Można też dobrać inne koła o podobnych rozmiarach. Falownik tej mocy to od ok. 200 zł, ale nie zastąpi w pełni przekładni. Można rozważyć przekładnię na dwóch parach kół i falownik.
Jeżeli pomogłem - nie zapomnij kliknąć POMÓGŁ
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 26
- Rejestracja: 01 lis 2013, 18:48
- Lokalizacja: Wrocław
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 41
- Posty: 2379
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:29
- Lokalizacja: Poznań
To jest proste, falownik dobiera się taki, jak moc silnika, nie trzeba zapasu. W tym przypadku, żeby nie stracić momentu przy małych obrotach, dobry by był falownik wektorowy, chociaż przerabiałem koledze WS15 na zwykłym i jest zadowolony. Przy długiej pracy na wolnych obrotach pomyśl o wymuszonym chłodzeniu silnika. Sprawdź dokumentację falownika przed zakupem, zwróć uwagę, czy wybrany model ma wszystkie potrzebne Tobie funkcje (np. odczyt obrotów, potrzebne wejścia i wyjścia). Fajnie pracuje się z pedałem podłączonym do falownika - może być zwykły Start/Stop, można też regulować obroty. Przy tej mocy możesz wybrać falownik zasilany 1f (silnik trzeba połączyć 3x230V) lub 3f (odp.3x400V).Jarosław_L pisze:Czy mogę prosić o pomoc w doborze falownika?
Poczytaj dyskusję na Forum dot. falownika do tokarek.
Jeżeli pomogłem - nie zapomnij kliknąć POMÓGŁ