
Polskie topowe tokarki.
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 22
- Posty: 1911
- Rejestracja: 26 lis 2011, 18:44
- Lokalizacja: Toruń
Na normalnej podstawie :Zienek pisze:Ta moja jest niestety bez-tabliczkowo-dtr'kowa...
Ile ona waży? Inspekcja Ruchu się może doczepić, jak do Mercedesa MB100 wrzucę na pakę?
Mam tam chyba wysokość drzwi rzędu 165cm.
Zmieści mi się ten kolosek?

Około 1100kg wg DTR.
Ja wiozłem 70km na swoim wózeczku


-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 116
- Posty: 3730
- Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Już z DTR wyczytałem, że ma wysokość ok 130cm - więc się zmieści.
Sprzedawca od sąsiada może widlaka pożyczyć.
A tu pod garażem to już będę się gimnastykował.
Myślałem o wypożyczeniu auta z HDS, ale to pewnie z 300-400zł zapłacę za takie dwugodzinne zlecenie.
Zaryzykuję chyba zdrowie poczciwego MB100. Położę na podłogę stare drzwi, żeby mi podłogi w aucie nie pogięło, albo coś w ten deseń ...
Ta moja wersja ma lżejsze posadowienie, więc może jest jakieś 50-100kg lżejsza niż wg DTR.
Sprzedawca od sąsiada może widlaka pożyczyć.
A tu pod garażem to już będę się gimnastykował.
Myślałem o wypożyczeniu auta z HDS, ale to pewnie z 300-400zł zapłacę za takie dwugodzinne zlecenie.
Zaryzykuję chyba zdrowie poczciwego MB100. Położę na podłogę stare drzwi, żeby mi podłogi w aucie nie pogięło, albo coś w ten deseń ...
Ta moja wersja ma lżejsze posadowienie, więc może jest jakieś 50-100kg lżejsza niż wg DTR.
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 116
- Posty: 3730
- Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Jak po fotkach widać - na zewnątrz stoi. I facet do czegoś kabel potrzebował i odciął.
Poza tym ja i tak falownikiem to muszę napędzić, bo 1 fazę tylko dam radę z piwnicy "urwać" przedłużaczem.
Jak kręciliśmy uchwytem, to posuw ciągnął, tak więc norton, czy tam skrzynka posuwów działa.
Wezmę jutro miernik ze sobą, żeby uzwojenia przedzwonić, ale jestem dobrej myśli.
A - no i tylko te koła zmianowe co są w gitarze. Resztę jak będę chciał mieć, to muszę dokupić/dorobić.
Poza tym ja i tak falownikiem to muszę napędzić, bo 1 fazę tylko dam radę z piwnicy "urwać" przedłużaczem.
Jak kręciliśmy uchwytem, to posuw ciągnął, tak więc norton, czy tam skrzynka posuwów działa.
Wezmę jutro miernik ze sobą, żeby uzwojenia przedzwonić, ale jestem dobrej myśli.
A - no i tylko te koła zmianowe co są w gitarze. Resztę jak będę chciał mieć, to muszę dokupić/dorobić.
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 1714
- Rejestracja: 13 sty 2006, 16:41
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
A ja tak skromnie z boku zapytam: Zienek czy Ty będziesz miał czas by reanimować tego grzmota? Nie lepiej przeczekać i kupić coś co się nada od razu do roboty? Ten klamot wymaga kilkudziesięciu godzin renowacji a i to bez gwarancji powodzenia...
https://www.instagram.com/cncworkshop.pl/
Obróbka CNC - frezowanie & toczenie
Obróbka CNC - frezowanie & toczenie
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 116
- Posty: 3730
- Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Spróbuję zlikwidować luz wrzeciona skręcając łożyska.
Jak nie będzie efektu, to wymiana zajmie mi pewnie tydzień.
Z back-slash'em chwilowo sobie podziałam, ale kupienie nakrętek z brązu do tego modelu nie powinno być problemem.
Oleje. Smarowanie. Falownik i wio.
Wszystko w niej jest poza pompką do chłodziwa.
Jak nie będzie efektu, to wymiana zajmie mi pewnie tydzień.
Z back-slash'em chwilowo sobie podziałam, ale kupienie nakrętek z brązu do tego modelu nie powinno być problemem.
Oleje. Smarowanie. Falownik i wio.
Wszystko w niej jest poza pompką do chłodziwa.