TUD 50
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 7619
- Rejestracja: 25 gru 2010, 21:55
- Lokalizacja: LUBELSKIE
Ja bym tuja 50 za 48 nie zamienil, przede wszystkim ze względu na hartowane łoże i łożyska we wrzecionie, a co do glośnej pracy to jest jedna rzecz na którą trzeba zwrócić uwagę.creative1agh pisze:Uważam, że lepszym wyborem byłby TUJ 48x1500.
To tak a'propos "radzenia" czy doradzania.
Miała świetny wzór, podobno niemiecki. Silnik też dwubiegowy - ale pracuje cały czas, obroty włączasz sprzęgłem prawo-lewo. Takiej zrobić kapitalny remont i wdzięczniejszej raczej nie widzę. Nawet pod względem tego jak głośno pracuje ( bo np tuj 50 - nowszy - już jest dużo głośniejszy - przynajmniej ten jaki widziałem, a zużyty był mało co).
Chodzi o to że jest tam ''gałka'' do przełaczania skoków gwintów 1:1 / 4:1 i w polóżeniu 1:1 faktycznie bardziej hałasuje ale w polożeniu 4:1 jest dużo ciszej, co prawda lekko zmniejszają się posuwy (albo zwiększają na odboczce) lecz jest dużo ciszej.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 14
- Posty: 198
- Rejestracja: 07 lut 2012, 08:51
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 28
- Posty: 345
- Rejestracja: 01 lis 2012, 14:20
- Lokalizacja: prawie wrocław
Mam mały problem po pierwsze po włączeniu dźwigni załączającej obroty wrzeciono uruchamia się i za chwilę zwalnia muszę dobrze docisnąć dźwignię wtedy jest ok , a drugi problem to taki że silnik chodzi tylko na pierwszym biegu czyli 4KW? Jak wyregulować dźwignię i może ktoś ma schemat elektryczny bo nie wiem ile przewodów ma dochodzić do włącznika zmieniającego biegi w silniku.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 14
- Posty: 198
- Rejestracja: 07 lut 2012, 08:51
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 14
- Posty: 198
- Rejestracja: 07 lut 2012, 08:51
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 11
- Posty: 1724
- Rejestracja: 27 gru 2012, 02:40
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Tabliczkapiotrfire pisze:Mam ... problem to taki że silnik chodzi tylko na pierwszym biegu czyli 4KW? ...i może ktoś ma schemat elektryczny bo nie wiem ile przewodów ma dochodzić do włącznika zmieniającego biegi w silniku.

Nie wiem czy to aktualne, ale przy innej maszynie jest tak: jeden przewód gdzieś tam, i jeden do silnika. Jest też 2 biegowy, żeby było jasne do silnika 6 drutów, a gdzieś tam 3 - od wyłącznika. A jaki w TUD jest typ silnika?