mazatrol,mazak

Dyskusje na temat systemu Mazak, Mitsubishi i Mazatrol


Mnich1980
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 10
Rejestracja: 16 kwie 2009, 21:21
Lokalizacja: Tuchola

#21

Post napisał: Mnich1980 » 16 kwie 2009, 21:25

Witam
Pracuje na tokarkach Mazaka już 7 lat (QT200, QT10 i z obrotowymi oprawkami). Szybkość programowania i prostota to najwieksze chechy tych obrabiarek. Co do różnych kształtów to kwestia wyobraźni operatora i narzędzi.



Tagi:


PALESTYNA81
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 23 cze 2009, 21:09
Lokalizacja: GORLICE

MAZAK

#22

Post napisał: PALESTYNA81 » 25 cze 2009, 21:35

WITAM
PRACUJE DOPIERO MIESIĄC NA FREZARCE MAZAK VARIAXIS 500x5 I NIE MAM JESZCZE DOŚWIADCZENIA PROSZE O JAKIEŚ POMOCNE PROGRAMY DO NAUKI PISANIA W MAZATROLU.


bekaz25
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 12
Rejestracja: 23 gru 2009, 21:20
Lokalizacja: Gdansk

#23

Post napisał: bekaz25 » 25 sty 2010, 19:13

Mnich1980, witaj, od niedawna pracuje na QT 200 Fusion640T i potrzebuje jakies materialy do programowania, program: mazacam, Sinu Train(stoje tez na TZC z Pronumem), jesli cos posiadaz to prosze o kontakt: [email protected]


stachu1111
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:06
Lokalizacja: Ostrzeszów

smart

#24

Post napisał: stachu1111 » 02 kwie 2011, 16:15