Frezowanie kanałka

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Barni
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)
Posty w temacie: 1
Posty: 83
Rejestracja: 29 lut 2012, 13:14
Lokalizacja: Niepołomice

Re: Frezowanie kanałka

#91

Post napisał: Barni » 09 cze 2018, 07:52

Genialna sprawa! To jak ze złapaniem dużej ryby na własnoręcznie zrobiona przynętę, zawsze cieszy bardziej :)




mineque
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 5
Posty: 101
Rejestracja: 12 wrz 2010, 00:59
Lokalizacja: Południe

Re: Frezowanie kanałka

#92

Post napisał: mineque » 09 cze 2018, 08:03

Czyli fanar I sandvik drżyjcie ;)


Autor tematu
kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 44
Posty: 10899
Rejestracja: 18 wrz 2010, 05:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Frezowanie kanałka

#93

Post napisał: kamar » 11 lip 2018, 14:59

Wreszcie frezik znalazł zatrudnienie
Cenę usługi to chyba wyliczę w zł/m :)



Steryd
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 10
Posty: 981
Rejestracja: 13 lut 2017, 19:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: Frezowanie kanałka

#94

Post napisał: Steryd » 11 lip 2018, 16:32

moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie dzielisz te kanałki na dwa przjścia,- zysk jeśli chodzi o obciążenie niewielki, a płytki się ścierają...Moim zdaniem lepiej by było zmniejszyć nieco posuw i by dało radę.
Można?
Morzna!!!


Autor tematu
kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 44
Posty: 10899
Rejestracja: 18 wrz 2010, 05:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Frezowanie kanałka

#95

Post napisał: kamar » 11 lip 2018, 16:48

Jak napiszesz, że robiłeś pół kilometra kanałka =2mm z zagłębieniem 8mm na raz, to pomyślę :). Puki co będę robił po swojemu.
Mało mnie przekonują stwierdzenia " da radę" :)
8mm taką płytka to byłby nowy Cud Nad Wisłą - ostrza jest 3mm :)


Steryd
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 10
Posty: 981
Rejestracja: 13 lut 2017, 19:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: Frezowanie kanałka

#96

Post napisał: Steryd » 11 lip 2018, 17:37

Ale to ostrze nie bierze 8mm materiału- bierze posuw na ostrze, tylko przez dłuższy lub krótszy czas w stosunku do przerwy ;)
Można?
Morzna!!!

Awatar użytkownika

marchru
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 622
Rejestracja: 22 paź 2008, 14:09
Lokalizacja: Dolina Lotnicza

Re: Frezowanie kanałka

#97

Post napisał: marchru » 11 lip 2018, 18:05

del
"Technologia rozwiązuje problemy, nie politycy"


Autor tematu
kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 44
Posty: 10899
Rejestracja: 18 wrz 2010, 05:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Frezowanie kanałka

#98

Post napisał: kamar » 12 lip 2018, 04:16

Steryd pisze:
11 lip 2018, 17:37
- bierze posuw na ostrze,
Owszem. tylko wiór długość ma ciut większą od przybrania. Nie jest sztuką stworzyć wióra, sztuka to bezboleśnie usunąć go z kanałka i międzyzębia :)


IMPULS3
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 13
Posty: 4658
Rejestracja: 25 gru 2010, 21:55
Lokalizacja: LUBELSKIE

Re: Frezowanie kanałka

#99

Post napisał: IMPULS3 » 12 lip 2018, 19:10

Przy takim wałku to koszt jakiegoś błędu całkiem poważny, wiec w takim przypadku też wolałbym delikatniej i dłużej niż miałoby się coś posypać... :)
Zapytałam dziecko niosące świeczkę: — Skąd pochodzi to światło? Chłopczyk natychmiast ją zdmuchnął. — Powiedz mi, dokąd teraz odeszło — odparł. — Wtedy ja powiem ci, skąd pochodzi.
/Jonathan Carroll/


Autor tematu
kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 44
Posty: 10899
Rejestracja: 18 wrz 2010, 05:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Frezowanie kanałka

#100

Post napisał: kamar » 13 lip 2018, 05:19

IMPULS3 pisze:
12 lip 2018, 19:10
Przy takim wałku to koszt jakiegoś błędu całkiem poważny, wiec w takim przypadku też wolałbym delikatniej i dłużej niż miałoby się coś posypać... :)
Nawet bardzo poważny :) Dlatego nie ma na co czekać i ...

Obrazek

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”