Autodesk Fusion 360 - kącik porad

Zgłoszenia konkursowe


piromarek
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 6
Posty: 439
Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
Lokalizacja: Chodzież

Re: Autodesk Fusion 360 - kącik porad

#241

Post napisał: piromarek » 15 mar 2019, 13:47

Ciekawe, bo nikt nic nie grzebał.
Nawet nie zauważyłem , że wołał o jakieś aktualizacje.
Coś tam znalazłem na autodesku o podobnych problemach z proxy, ale nie potrafię samodzielnie tego rozwiązać na win10.
Co dziwniejsze, że do tej pory przecież hulało.

Dodane 1 godzina 38 minuty 33 sekundy:
Sie naprawiło :-)



Tagi:

Zgłoszenia konkursowe


piromarek
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 6
Posty: 439
Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
Lokalizacja: Chodzież

Re: Autodesk Fusion 360 - kącik porad

#242

Post napisał: piromarek » 06 kwie 2019, 11:37

Cześć.

Miałem ostatnio potrzebę nałożenia naklejki na powierzchnię walca. Przygotowałem JPG'a i zrobiłem "DECAL" na płaszczyznę walca.
Wszystko było ok., nawet jak lokalizowałem położenie w obydwu osiach, do momentu próby skalowania.
Po nawet minimalnym ruchu suwakiem od powiększania, po przeciwnej stronie naklejki na powierzchni walca, pojawił się ni to szew ni to jakiś fragment zdeformowanego JOTPEGA.
Trochę szukałem, ale nie znalazłem rozwiązania problemu. Chociaż widziałem, że na YT, też się podobnie komuś tam robiło.

Mieliście taki problem z tą funkcją ?
Jak to obejść, po za oczywiście przygotowaniem naklejki bez konieczności skalowania w jakimś zewnętrznym gimpie czy czymś ?

pozdrawiam


piromarek
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 6
Posty: 439
Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
Lokalizacja: Chodzież

Re: Autodesk Fusion 360 - kącik porad

#243

Post napisał: piromarek » 13 kwie 2019, 09:25

Cześć.

Kolejna sprawa.
Jak radzicie sobie z wytłoczeniami w blaszkach ?
Takimi jak na przykład wytłoczenie okrągłe w blaszce powiedzmy 0.5 na zagłębienie łba wkrętu ?
Jakoś z tym sobie radzę wypychając powierzchnię koła w walec przez blaszkę i robiąc filety :-) , ale nie jestem pewien czy to dobra droga.
Może jakoś sculptem ale ten znowu wydaje się mało precyzyjny dla wymiarów no i powierzchnie są prostokątami.

Nie wspomnę o tym, że mam kłopot z samym kształtowaniem sprężynek płaskich. Takich z kilkoma ramionami, zwijanymi w różnych kierunkach i pod różnymi kątami.
Mam na wzór tylko gotowe już ukształtowane. Pomijając zdejmowanie wymiarów bo mam Keyence nie za bardzo mam pewność że robię to dobrze.
Jakieś szkice pomocnicze, linie styczne i tak dalej. Ale jak taka blaszka ma jeszcze jakieś wywinięcia półsferyczne na fragmentach krawędzi to leżę.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Autodesk Software (Autocad, Inventor etc) ”