Wyciszenie obróbki

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC
Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3387
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Wyciszenie obróbki

#31

Post napisał: Zienek » 22 lis 2020, 11:22

kamar pisze:
22 lis 2020, 07:31
Zienek pisze:
21 lis 2020, 22:00
Dla freza 6mm 10.000 rpm i metr dwadzieścia na minutę.
Naprawdę myślisz, ze jak umiesz czytać przepisy w internecie to możesz być szefem kuchni w Sheratonie ?
Od czego jest Thermomix ;)

OK, mea culpa. Nie jestem głęboko w temacie. Będę wdzięczny za wytłumaczenie, czemu mają służyć takie ostrożne parametry.




Autor tematu
kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 27
Posty: 13683
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Wyciszenie obróbki

#32

Post napisał: kamar » 22 lis 2020, 11:24

Główny cel jest w tytule tematu :)
A parametry wcale nie takie ostrożne, jedzie się nie 0.5D tylko 2D
:)


FTW
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 572
Rejestracja: 16 gru 2016, 10:44
Lokalizacja: śląsk

Re: Wyciszenie obróbki

#33

Post napisał: FTW » 22 lis 2020, 13:22

kamar pisze:
22 lis 2020, 11:19
Avalyah pisze:
22 lis 2020, 11:00
Sam wspominałeś gdzieś w innym temacie, dlatego mi się skojarzyło i pozwoliłem sobie na drobną złośliwość :P ale oczywiście to w ramach żartu.
Żart chwytam ale wspomniałem pewnie nie przy masówce :) przy jednostkowych to łaski nie robi :)
FTW pisze:
22 lis 2020, 11:07
Trzyminutowy cykl jeszcze nie jest najgorszy, najgorsze są te 10-20 sekundowe - trzeba bez przerwy przy tym stać.
Coś chyba nie dopatrzyłeś :) trzyminutowy cykl jest nie do przyjęcia :) do przyjęcia jest 3 min x 22 szt i dopiero zmiana :)
A to już w ogóle nie ma co się zastanawiać, niech stoi w kącie i robi :D


Pneumokok
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 740
Rejestracja: 28 gru 2009, 15:56
Lokalizacja: Miasto nieudaczników

Re: Wyciszenie obróbki

#34

Post napisał: Pneumokok » 22 lis 2020, 18:49

Nie boisz się, że zaklei tego 3piórowego freza? Na moje oko trochę skąpo lejesz tego chłodziwa i nie wypłukuje wiórów ;) Tak, przeczytałem, że frez 38zł - no ale mimo wszystko :D
Jeżeli pomogłem kliknij pomógł :)


Autor tematu
kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 27
Posty: 13683
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Wyciszenie obróbki

#35

Post napisał: kamar » 23 lis 2020, 09:45

Na moje oko trochę skąpo lejesz tego chłodziwa i nie wypłukuje wiórów ;)
Bo to chłodzenie a nie płukanie :)
Trochę już naciął (300 ?) i jeszcze nie strajkuje.
W każdym razie kącik wykorzystany :)

Obrazek
:)


mineque
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 306
Rejestracja: 12 wrz 2010, 01:59
Lokalizacja: Południe

Re: Wyciszenie obróbki

#36

Post napisał: mineque » 23 lis 2020, 11:39

@kamar na jakim frezie stanęło?


Autor tematu
kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 27
Posty: 13683
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Wyciszenie obróbki

#37

Post napisał: kamar » 23 lis 2020, 11:44

No ten :

Obrazek

renomowanej firmy WINSTAR 39.18 netto (37.18 dwupiórka) :)
:)


Pneumokok
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 740
Rejestracja: 28 gru 2009, 15:56
Lokalizacja: Miasto nieudaczników

Re: Wyciszenie obróbki

#38

Post napisał: Pneumokok » 24 lis 2020, 18:29

kamar pisze:renomowanej firmy WINSTAR

Ja się z WINSTARA nie śmieję, bo sam używam do aluminium i moim zdaniem są naprawdę bardzo w porządku. W szczególności długie frezy do wykańczania - nie raz mi już dupsko uratowały :) To czego mi w ich ofercie bardzo brakuje to frezów do obróbki zgrubnej z łamaczem wióra. Ciekawe czy jakby tajwańczykom wysmarować maila to czy wzięli by to pod uwagę.
Jeżeli pomogłem kliknij pomógł :)


Autor tematu
kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 27
Posty: 13683
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Wyciszenie obróbki

#39

Post napisał: kamar » 24 lis 2020, 19:20

Pneumokok pisze:
24 lis 2020, 18:29
Ja się z WINSTARA nie śmieję,
Jakże bym śmiał śmiać się z narzędzia które przepracowało dwie dziesięciogodzinne dniówki
i czeka w pełni sił na trzecią :)
:)


IMPULS3
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 5916
Rejestracja: 25 gru 2010, 21:55
Lokalizacja: LUBELSKIE

Re: Wyciszenie obróbki

#40

Post napisał: IMPULS3 » 24 lis 2020, 19:53

Ogolnie Taiwan ma bardzo dobrej jakości produkty i to w wielu branżach. Na pewno ne mają się czego wstydzić. :)
"Za regresem stały działania firm naftowych, węglowych, być może też motoryzacyjnych i innych. Winni są też politycy, którzy nie skupiali się na myśleniu długofalowym. Ta logika, niszczyła i nadal niszczy nasz świat" prof. Szymon Malinowski.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”