Witam znalazłem taki wałek w śród części od tokarki
https://drive.google.com/open?id=0B5zrd ... 2pUUFQ0Vk0
https://drive.google.com/open?id=0B5zrd ... mktaDA5OE0
Nie bardzo wiem co to jest czy to może być wałek do sprawdzania ustawienia wrzeciona lub jakiś wałek pomiarowy
Jest to na końcach sfrezowane i ma nakiełki z dwu stron
Tam gdzie jest napis i symbol to z drugiego końca jest nabity znak " + "
Może to sprawdzian do otworów ?
Myślałem też że można by było to złapać w uchwyt i sprawdzać czujnikiem odchylenia po ustawieniu czujnika na suporcie albo osiowości wrzeciona i konika trzymając to w kłach i jeżdżąc czujnikiem na suporcie ...
Zamówiłem sobie starszego Dudika z 75 roku najobszerniejsza - ilość stron i w twardej oprawie
Z tym morsem nr.2 to pewnie masz racje - wyjaśniało by mi to do czego są takie dwie dziwne przejściówki gdzie nr 1 pasuje w środek , tylko ja jeszcze nigdy takiego nie widziałem i po prostu założyłem że pewnie nr.2 tam jest nie wiedziałem że są jeszcze inne standardy
Powiedzcie gdzie kupić smarowniczkę na olej w kształcie szklanej bańki , takiej jak na tokarkach myford się spotyka - podoba mi się taka.
a propo to znalazłem i wyjąłem parę mosiężnych wiórów z pod kalimatki tulei wrzeciona
Co by było lepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o zachowanie lub polepszenie kinematyki maszyny ?
Dysponuje tylko jednofazową instalacją w garażu .
Czy założyć falownik i wywalić przekładnie na oryginalnym silniku czy zmienić silnik na jedną fazę o takich samych parametrach i bawić się paskami - koszty takie same bo przekładnie mam - kupić albo falownik albo silnik.
Stolik zostaje tak czy siak z tym że mam drewniany model i będzie mała renowacja
Pozdrawiam
Jeśli broń zabija ludzi , to długopisy robią błędy ortograficzne ...