Rafalgl pisze:Ale coś jest nie tak, bo po pierwsze gdy mam włączonego stopa, zamiast 400hz max częstotliwość do ustawienia w falowniku wynosi 350. Poza tym gdy zwolnię grzybek albo poruszę potencjometrem, silnik znów zaczyna pracować z automatu, a tak być nie powinno. Samo hamowanie też coś powolne jak na estop...
A parametryzowałeś falownik? On się zachowuje wg parametrów, które ma ustawione, więc widocznie według tego co ma w pamięci tak się ma zachowywać.
Maksymalna częstotliwość jest ustawiana w jednym z parametrów, do tego jest jeszcze osobny parametr do ograniczenia maksymalnej częstotliwości określanej w tym pierwszym parametrze. Może dlatego nie możesz ustawić 400 Hz bo w tym drugim parametrze masz ustawiony limit na 350.
Jeśli po wyłączeniu e-stopu wrzeciono ponownie startuje to masz na falowniku ustawiony auto-start po zaniku błędu, to też jest ustawiane w parametrach falownika.
Co do zatrzymywania się wrzeciona od razu to Steryd zadał dobre pytania, nie będę ich dublował.
Pozdrawiam.