Modernizacja napędu widlaka WW-1207

Linie produkcyjne, automaty, roboty nie tylko CNC. Przeróbki, modernizacje oraz konstrukcje własne.

Autor tematu
kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 58
Posty: 16283
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#71

Post napisał: kamar » 27 sty 2022, 17:54

Czyli dobrze, że nie czekałem na odpowiedź i stycznik zakupiłem :)
Na moich by nie odwrócił.




tristar0
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 55
Posty: 3052
Rejestracja: 21 sty 2020, 17:48
Lokalizacja: Toruń miasto Tadeusza R

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#72

Post napisał: tristar0 » 27 sty 2022, 18:01

Dodane 10 minuty 46 sekundy:
to jest instrukcja producenta zobacz str 6 i 3 stycznik main on włącza prąd na sterownik i silnik bezpiecznik "power fuse " ma być 250A

Dodane 1 minuta 48 sekundy:
wcięło mi połowę wiadomości wysyłanej , pisałem że jakby co mam parę kilogramów styczników i curtisów
Załączniki
1207 07A Manual.pdf
(726.92 KiB) Pobrany 361 razy
Mam wyrypane na wszelkiej maści proroków ,mędrców i wszystkich którzy stawiają się ponad innymi ,i tak ich zjedzą robaki


Autor tematu
kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 58
Posty: 16283
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#73

Post napisał: kamar » 27 sty 2022, 18:14

tristar0 pisze:
27 sty 2022, 17:48
y to mogę ci podesłać parę części bo cena w sklepie może trochę boleć
Zobaczę co przyjdzie i czy dam radę na nim uruchomić.
Dodatkowy stycznik pod stacyjkę to chyba przesada. Ciasno tam mam bo i stycznik do hydrauliki.
W tej chwili mam trzy takie:

Obrazek

A tak podłączone:

Obrazek


tristar0
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 55
Posty: 3052
Rejestracja: 21 sty 2020, 17:48
Lokalizacja: Toruń miasto Tadeusza R

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#74

Post napisał: tristar0 » 27 sty 2022, 18:27

jak sklei ci się stycznik od jazdy to będziesz inaczej śpiewał bo wtedy masz tylko szanse szybko wyciągać wtyczkę od baterii albo kogoś rozjechać no chyba że przestawienie ściany .

Dodane 2 minuty 26 sekundy:
we wszystkich wózkach toyota są 3 styczniki od jazdy i 1 od hydrauliki na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać

Dodane 2 minuty 25 sekundy:
to są odpowiednie styczniki od przełączania stojanu z pierwszego zdjęcia Obrazek

Dodane 46 sekundy:
zresztą jak wywalisz opornice oryginalne to będzie luzik pod maską

Dodane 9 minuty 2 sekundy:
Obrazek tak to ma być podłączone
Mam wyrypane na wszelkiej maści proroków ,mędrców i wszystkich którzy stawiają się ponad innymi ,i tak ich zjedzą robaki


Autor tematu
kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 58
Posty: 16283
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#75

Post napisał: kamar » 27 sty 2022, 18:40

tristar0 pisze:
27 sty 2022, 18:30
jak sklei ci się stycznik od jazdy to będziesz inaczej śpiewał bo wtedy masz tylko szanse szybko wyciągać wtyczkę od baterii albo kogoś rozjechać no chyba że przestawienie ściany .
W takiej sytuacji szybciej wybije wyłącznik bezpieczeństwa, ręką lub nogą.


tristar0
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 55
Posty: 3052
Rejestracja: 21 sty 2020, 17:48
Lokalizacja: Toruń miasto Tadeusza R

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#76

Post napisał: tristar0 » 27 sty 2022, 19:04

kamar pisze:W takiej sytuacji szybciej wybije wyłącznik bezpieczeństwa
a o tym się nie chwaliłeś wcześniej
Mam wyrypane na wszelkiej maści proroków ,mędrców i wszystkich którzy stawiają się ponad innymi ,i tak ich zjedzą robaki


Autor tematu
kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 58
Posty: 16283
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#77

Post napisał: kamar » 28 sty 2022, 16:02

No nie jest łatwo :)
Mam taki pedał od corsy. Mnie to wygląda na dwa niezależne potencjometry. Jak je połączę w szereg to będzie wolniej jeździł bo skoku jest niewiele ?

Obrazek


IMPULS3
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 7
Posty: 7619
Rejestracja: 25 gru 2010, 21:55
Lokalizacja: LUBELSKIE

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#78

Post napisał: IMPULS3 » 28 sty 2022, 16:11

Trzeba by zmierzyć jaka jest różnica oporności na tym pedale w skrajnych położeniach a jaka jest pożądana. Tak tylko ze zdjęcia to totolotek. :)


Autor tematu
kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 58
Posty: 16283
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#79

Post napisał: kamar » 28 sty 2022, 16:17

Pomierzone.
Na obu jednakowo od 1.4 do 1.9 k jakoś mało albo źle mierzę :)
A potrzeba ponoć 5k.


IMPULS3
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 7
Posty: 7619
Rejestracja: 25 gru 2010, 21:55
Lokalizacja: LUBELSKIE

Re: Przeróbka akumulatorowego widlaka na kabel.

#80

Post napisał: IMPULS3 » 28 sty 2022, 16:30

To ja bym połaczył. Im większy zakres w pedale tym lepiej a dopiero dodatkowo w razie konicznosci dorzucić jakis potencjometr lub rezystor.

Dodane 1 minuta 17 sekundy:
Rezystor nawet byłby lepszy bo wystarczy do jego wyprowadzeń dołaczyć wlacznik i mamy szybkie przełaczanie.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „INNE MASZYNY i URZĄDZENIA”