Stalowa przekładnia ślimakowa

Dyskusje na temat elementów przeniesienia napędu oraz przekładni


orion32
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 8
Posty: 1359
Rejestracja: 18 kwie 2017, 21:55

Re: Stalowa przekładnia ślimakowa

#51

Post napisał: orion32 » 02 gru 2020, 20:53

W tym przypadku, to niemożliwe ze względów wytrzymałościowych.


,, Iditi na ch. j" maciąg.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.

Tagi:


Autor tematu
kamiluncio
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 19
Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2020, 06:17

Re: Stalowa przekładnia ślimakowa

#52

Post napisał: kamiluncio » 05 gru 2020, 16:58

Ciekawe czy firma która bada twardości i materiały wystawi stosowny papier jeśli wykonany nowy podzespół okaże się odbiegać od oryginału, bo jeśli tak by się okazało sprawa prawdopodnobnie by musiała trafić do sądu bo nie chodzi o przysłowiowe kalesony a o pare ładnych tysięcy.

Dodane 10 minuty 38 sekundy:
A może tu na forum jest ktoś z woj. mazowieckiego, kto zechciał by przywrócić ruchomość mojej przekładni... lub ocenił co tak naprawdę nie zagrało...


atlc
Posty w temacie: 9

Re: Stalowa przekładnia ślimakowa

#53

Post napisał: atlc » 05 gru 2020, 17:42

Raczej bez problemu wystawi czy to Politechnika czy IMP, to część ich działalności usługowej.
Telefon w dłoń i będziesz wiedział.
W mojej ocenie trzeba zacząć od sprawdzenia twardości, może wystarczy reklamacja do wykonawcy. Pytanie co z reklamacją, jak dasz przekładnie komuś do "przywracania ruchomości", a wykonawca przekładni będzie później twierdził że np. została przy tym zeszlifowana warstwa nawęglona (czyli najtwardsza). Będziesz się kopał z koniem, czy tak było czy nie?


Autor tematu
kamiluncio
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 19
Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2020, 06:17

Re: Stalowa przekładnia ślimakowa

#54

Post napisał: kamiluncio » 15 kwie 2021, 11:05

Witam ponownie po długiej zimowej przerwie w tym wątku, dopiero gdy całkiem ustąpiły mrozy mogłem wrócić do naprawy przekładni.
Rezultat jest dość nieoczekiwany choć w sumie prozaiczny. Wystarczyło użyć oryginalnego smaru od producenta i przekladnia pracuje na starych podzespołach , pozostało jeszcze sprawdzić nowe podzespoły z oryginalnym smarem ale to już na spokojnie.. nikt kto przez ponad rok ze mną rozmawiał w temacie przekładni nie postawił by na to że chodzi o smar.. jednak polska technologia jeszcze w murzyńskiej chacie.


orion32
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 8
Posty: 1359
Rejestracja: 18 kwie 2017, 21:55

Re: Stalowa przekładnia ślimakowa

#55

Post napisał: orion32 » 15 kwie 2021, 22:27

Zawsze warto zajrzeć na forum.Jak nie dadzą konkretnego rozwiązania, to przynajmniej zasugerują.
,, Iditi na ch. j" maciąg.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.


atom1477
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2711
Rejestracja: 21 kwie 2011, 10:58
Lokalizacja: ::

Re: Stalowa przekładnia ślimakowa

#56

Post napisał: atom1477 » 13 cze 2021, 20:06

kamiluncio pisze:
15 kwie 2021, 11:05
nikt kto przez ponad rok ze mną rozmawiał w temacie przekładni nie postawił by na to że chodzi o smar..
Druga strona tematu:
orion32 pisze:
30 lis 2020, 18:40
Przy takich materiałach, smar może mieć znaczenie zasadnicze.
pukury pisze:
30 lis 2020, 18:57
Hej.
No cóż - jak Kol. napisał - smar może mieć znaczenie zasadnicze.
Dalej nie chce mi się szukać.
Więc widocznie po prostu olewałeś te wypowiedzi, że teraz nie pamiętasz że takie były.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Przeniesienie napędu, Przekładnie Pasowe, Przekładnie Zębate, Listwy zębate”