Niekoniecznie, chwyt. Będzie to taki Demo room zmontowane i wypucowane maszyny jakie mają w ofercie. Możesz przyjść pogłaskać a dostarczą to co się trafi jak w losowaniu totka

Kolejny temat o zx7045, nowy egzemplarz dopiero co wyjety ze skrzyni , niezdatny do pracy bez rozebrania . Zdjecia .
Niekoniecznie, chwyt. Będzie to taki Demo room zmontowane i wypucowane maszyny jakie mają w ofercie. Możesz przyjść pogłaskać a dostarczą to co się trafi jak w losowaniu totka
Dzięki za wymiary.Maksel pisze:600x400
Tylko pamiętaj, że tam wszędzie smarujesz olejem zamiast tych fabrycznych lepiej jest zastosować tego typu:
Jest tam łącznik/tuleja 9 wałka silnika 1, i wałka skrzyni 11.Co trzyma silnik oprócz śrub? bo odkręciłem a dalej trzyma, jakby oś była połączona jakimś sprzęgłem ,z tym że trwale.
Smarowanie
Powierzchnie robocze mechanizmów smarować regularnie według potrzeb odpowiednim smarem.
Przekładnia smarowana jest olejem. Stosować wyłącznie jakościowy olej przekładniowy, jakim jest
SAE 68 (ekwiwalent europejski Mobil AW32, AW46 albo Shell HM32, HM46).
Regularnie sprawdzać poziom i wygląd. Wymieniać po mniej więcej roku.
• Zmieniane przełożenia należy przed uruchomieniem nasmarować smarem plastycznym.
• Maszyna następnie wyposażona jest w cały szereg smarownic. Ich ilość i rozmieszczenie zależne jest
od konkretnego wykonania. Rozmieszczenie stwierdzić należy podczas przeglądu maszyny. W każdej
smarownicy po zakończeniu pracy umieścić kilka kropli oleju maszynowego.
• Kompletne smarowanie wykonać także po dłuższym wycofaniu z eksploatacji, przed nim maszynę
należy zakonserwować i odpowiednio zabezpieczyć przeciwko działaniu wilgotności.
• Przełożenia napędu posuwu stołu chronić odpowiednim smarem plastycznym.