Tak. Prowadnice 35, wózki HSR. Po wymianie kulek pracują jak nowe. Blachy na osłony były docinane laserem i spawane tigiem. Co do wrzeciona to jakie pieniądze taka jakość. Stożek jest do przeszlifowania. Przymiarzam się do tego zabiegu, gdzieś już o tym wspominałem. Metoda szlifu według pomysłu Kamila DZ. Jest filmik na yt.katperd pisze: ↑16 mar 2019, 22:54Prowadnice kalibru 35 z wózkami z dużym naprężeniem serii HSR--R1? Ekstra wyszły te osłony szufladowe napędu osi Y. Spawałeś blaszki, czy giąłeś? Ujdzie praca z tym zielonym wrzecionem, czy jednak nie warto brać?
Nie znam się, ale może dałoby się doszlifować ten stożek na działającym wrzecionie?.
Frezarka do stali, aluminium, drewna pcb 550x550x350
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 40
- Kontakt:
Re: Frezarka do stali, aluminium, drewna pcb 550x550x350
-
- Kontakt:
Coś tam się działa czasem..
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 8
Czyj to był pomysł zniszczyć tarczę hamulcowe? Przecież to będzie biło przy większych prędkościach niemiłosiernie, nie mówiąc już o klocku, który w tamtym miejscu się zetrze i będzie słabiej hamował.
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
Mario prosze cie zanim cos napiszesz to zorientuj sie. Skoro producent w najmocniejszych swoich autach wypuszcza seryjnie takie tarcze to chyba ktos to przemyslal
Pozdrawiam

Pozdrawiam

-
- Kontakt:

Czasem coś się robi, ale ostatnio mało czasu. Imadło nie skończone. Niedługo ruszam z przeróbką zetki. Wymiana prowadnic i śruby. Dodatkowo kupiłem fajny żeliwny stół teowy z jakiejś wiertarki kolumnowej i mam zamiar go zamontować.

-
- Kontakt:
Witam po długiej przerwie. Zimowy okres pozwolił na ruszenie z tematem dalej. Przejrzałem temat i gdzieś po drodze pojawiła się sugestia szlifu stożka chińskiego wrzeciona. Zamieszczam filmy z tego zabiegu: