





https://youtu.be/mbSrUYsLmrY
Odsyłać i rzucać ujami sprzedawcy czy naprawiać?


Uwierz, można wygrać. Mi firma kurierska wypłaciła odszkodowanie za uszkodzoną przesyłkę. Przesyłka była właśnie w skrzyni, skrzynia cała a zawartość nie. Niestety są różne przypadki, podstawą jest sporządzenie protokołu najlepiej od razu w chwili odbioru przesyłki, i wstępne oględziny przy kurierze. Szczególnie gdy opakowanie nosi choćby najmniejsze ślady uszkodzeń. Ostatecznie protokół spisywać tego samego dnia co odbiór. Jeśli zgłaszasz uszkodzenia na drugi dzień zazwyczaj zwalają winę na odbiorcęTomaszMkII pisze:Dzięki za obszerne info w sobotę pewnie rozkręce. Firma Bass Polska mi napisała że w sprawie uszkodzeń mechanicznych to ja powinienem sporządzić protokół z kurieremale co mi po karierze kiedy opakowanie jest nienaruszone. Firma kurierska umyje ręce. Już raz taką reklamację miałem...
Już to przerabiałem z DHLem, opakowanie miało uszkodzony jeden róg. Kurier mnie namówił żebyśmy napisali że nie nosi śladów uszkodzeń. W środku była moja chłodnica od forda scorpio wraz z intercoolerem, wszystko pokiereszowanerdarek pisze:Uwierz, można wygrać.
No teraz już wiemclipper7 pisze: Firmowane przez nich wyroby też są takiej jakości, więc czego się spodziewać.
Ciebe kurier zrobił na perłowo, bo jeśli sam nie zgłosił uszkodzenia opakowania przesyłki przy odbiorze z magazynu to jeszcze płaciłby z własnej kieszeni za uszkodzenia. Spotkałem się z tym niejednokrotnie.TomaszMkII pisze:Już to przerabiałem z DHLem, opakowanie miało uszkodzony jeden róg. Kurier mnie namówił żebyśmy napisali że nie nosi śladów uszkodzeń.