
MAKATEK TYTAN 500
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 49
- Posty: 2307
- Rejestracja: 21 gru 2015, 11:22
- Lokalizacja: Lublin
coś też nie za bardzo wylicza, ja myślę żeby zrobić tak, wkładając najmniejszy wysiłek. Należałoby zrobić dystans z innego koła zębatego czyli np. osadzić kółko 63 oraz np 45 na wałku. następnie przewiercić dwa kółka, zrobić otwory 2 lub 4 naprzeciw siebie, w 45z otwory nagwintować, w 63 pogłębić otwór na kąt 45stopni na śrubki stożkowe żeby dobrze się centrowało.RomanJ4 pisze:A może sprawdźcie koledzy jak ten liczy
http://www.tanj.com/cgi-bin/tpi.cgi wstawianie kół→ http://www.tanj.com/cgi-bin/makegearsets2.cgi
W razie potrzeby dwa koła zębate skręcać do siebie, tym samym odsuwając 65 od nakrętki wrzeciona.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 144
- Rejestracja: 03 lis 2011, 16:48
- Lokalizacja: grodzisko Górne
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 49
- Posty: 2307
- Rejestracja: 21 gru 2015, 11:22
- Lokalizacja: Lublin
Wracam jeszcze raz do tych kół zmianowych po przeczytaniu wątku forum... niby to idzie tak że... liczy się stosunek nacinanego gwintu do śruby pociągowej które w nutoolu ma skok 3mm... no to zgodnie z tym co przeczytałem na forum
1.5 / 3.0 - 0.5
kluczowa zębatka to Z1 oraz Z4 (Z2 oraz Z3 tylko ponoć przenoszą ruch) więc w nutoolu koła dla 1.5mm
Z1 63 / Z4 40 - 1,575
co jest... co źle liczę?
1.5 / 3.0 - 0.5
kluczowa zębatka to Z1 oraz Z4 (Z2 oraz Z3 tylko ponoć przenoszą ruch) więc w nutoolu koła dla 1.5mm
Z1 63 / Z4 40 - 1,575
co jest... co źle liczę?
