Problem z laserem

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

BOSS
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 4
Posty: 23
Rejestracja: 13 lip 2004, 11:48
Lokalizacja: KrakĂłw

#41

Post napisał: BOSS » 07 paź 2011, 18:32

I tym się różnimy od innych, że gdy wina leży po naszej stronie to staramy się to rozwiązać nieodpłatnie. Co do prowadzenia firmy w polsce to hasło "klient ma zawsze rację" jest jek najbardziej aktualne, lecz nie możemy dać się zwariować. Spójrzmy na firmy ze starej unii i USA. Są merytoryczne, pomagają klientowi lecz nie używają zbędnej "wazeliny" jak to się w niektórych firmach w polsce stosuje. Na tej myśli skończyłbym nasze dywagacje.



Tagi:

Awatar użytkownika

Piotr Rakowski
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 17
Posty: 2173
Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#42

Post napisał: Piotr Rakowski » 09 paź 2011, 23:34

Kol. BOSS - nie tylko Wasza firma jeździ do klientów nieodpłatnie w trakcie trwania gwarancji. O tym możesz być pewien...

Po drugie nie ma co "zwalać" na klienta braku doświadczenia w pracy informatycznej. Należy rozumieć to, że jeśli klient wgrywa oprogramowanie z oryginalnego CD dodanego do maszyny, nie powinien mieć problemów z maszyną!

Moja firma, w czasach gdy sprzedawałem maszyny chińskie na sterowaniu Leetro, nie dawała oprogramowania na CD z innymi ustawieniami, niż właściwe dla danej maszyny. Myśmy maszynę sprawdzali i kalibrowali ją przed sprzedażą. Potem CD nagrywaliśmy już z ustawieniami klienta. Dla pewności mam też bazę ustawień wszystkich klientów - ewentualne zmiany możemy wysłać więc w mailu. Zabezpiecza to przed koniecznością kolejnej kalibracji po wgraniu oprogramowania z niewłaściwymi ustawieniami. Warto więc jest to robić, żeby nie było takich sytuacji, że klient się zupełnie niepotrzebnie denerwuje... Fajnie jest także przeszkolić klienta, jak dać sobie radę w takiej sytuacji - bo przecież zmiana ustawień maszyny jest trywialna.

Teraz moje maszyny mają nasze sterowanie i oprogramowanie - dzięki temu nie miewam takich problemów...

Co do krańcówki otwierania klapy - rzeczywiście producenci chińscy robią to strasznie niedbale. Warto jest ją poprawiać przed wysłaniem do klienta albo wymieniać na zwykłą krańcówkę mechaniczną (zamiast tej kontaktronowej).
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wycinarka Laserowa / Grawerka Laserowa / Lasery”