Problem z laserem
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Witam ponownie, zaraz chyba oszaleje, nie mogę dojść z tymi napięciami ale przywiozłem już 3 komputer tym razem niemal że nowy o zupełnie innych parametrach i producent też inny oczywiście to samo zlecenie pilne do zrobienia i po raz kolejny nie mogę go skończyć bo maszyna siada,tym razem się pewnie nie obejdzie bez kar finansowych dla naszej firmy ale to już tak na marginesie.nie pozostaje nic innego jak przyjazd serwisu.
Pozdrawiam Pana Rakowskiego i jeszcze raz dziękuję za bez interesowną pomoc.
Pozdrawiam Pana Rakowskiego i jeszcze raz dziękuję za bez interesowną pomoc.
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 2173
- Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cholerka nie dobrze, że te sytuacje, o których Pan pisze są takie nieprzewidywalne. Musi Pan koniecznie wezwać serwis. Jeśli odmówią, albo nie poradzą sobie z tym zagadnieniem - proszę o kontakt.
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 2173
- Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 2173
- Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No niech kol. pogada z kol. JarekDraw. Najlepiej na PW. Włos się jeży na plecach od historii, które mi opowiedział... Oczywiście mam na myśli serwis i traktowanie klienta, nie o maszynie - bo te są podobnej jakości u większości dostawców ploterów chińskich.
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 paź 2011, 13:37
- Lokalizacja: Kraków
To ja dodam cos od siebie bo jestem posiadaczem maszyny z Krakowa ;]
Masakra to jest mało powiedziane
Kable fruwaja w środku, brakuje osłon na przewody
Maszyna raz tnie raz nie tnie ... powód ... elektromagnes podajacy informacje do sterownika o zamknięciu klapy raz zamyka obwod raz nie ...
Generalnie nie polecam ... zeby nie było mamy ta maszyne w firmie jakies 2mc
a przygoda goni przygode ...
Masakra to jest mało powiedziane
Kable fruwaja w środku, brakuje osłon na przewody
Maszyna raz tnie raz nie tnie ... powód ... elektromagnes podajacy informacje do sterownika o zamknięciu klapy raz zamyka obwod raz nie ...
Generalnie nie polecam ... zeby nie było mamy ta maszyne w firmie jakies 2mc
a przygoda goni przygode ...
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 24
- Rejestracja: 13 lip 2004, 11:48
- Lokalizacja: KrakĂłw
Witam wszystkich. Zawsze jest ok. 5% klientów, którzy są w szystkiego niezadowoleni. Co do Pana Elbraht to JEGO informatyk przy zmianie komputera podmienił plik konfiguracyjny i maszyna nie trzyma wymiarów cięcia. Dziś zgłosił nam problem - nasz serwis umówił się na wizytę w najbliższy poniedziałek aby przeinstalować soft i przy okazji posprawdzać urządzenie ( czy to jest aby odległy termin ? ). Na zakoczenie dodam, że nasza firma jako jedna z nielicznych sprzedających lasery jeździ w okresie gwarancji do klienta na swój koszt ! - gwarancja w miejscu instalacji urzązenia. Co do innych zarzutów to chyba są po aby mieć o czym pisać na forum . . . . w maszynie każdego producenta można się do czegoś "czepić". Płacąc za forda nie można mieć mercedesa ( mamy w naszej ofercie "fordy" i "mercedesy") . . .
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 598
- Rejestracja: 24 lip 2008, 22:53
- Lokalizacja: Szczecin
BOSS, nie wiem jakimi zasadami prowadzi się firmy w Polsce, ale wiem jak ja prowadzę swoja, u mnie klient musi być zawsze zadowolony i tego samego ja wymagam od firm z którymi współpracuję. Zadowolony klient wraca...
Zwalanie winy na klienta świadczy tylko o firmie...
W myśl przysłowia:
klient ma zawsze rację
Chwała wam za to że jeździcie do klientów na własny koszt, mnie serwis skasował za dojazd i nic nie zrobił, sam musiałem na własny koszt wymieniać wszystko co niezbędne...
Zwalanie winy na klienta świadczy tylko o firmie...
W myśl przysłowia:
klient ma zawsze rację
Chwała wam za to że jeździcie do klientów na własny koszt, mnie serwis skasował za dojazd i nic nie zrobił, sam musiałem na własny koszt wymieniać wszystko co niezbędne...