Problem z laserem

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
JarekDraw
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 12
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#31

Post napisał: JarekDraw » 10 lis 2007, 16:58

Witam ponownie, zaraz chyba oszaleje, nie mogę dojść z tymi napięciami ale przywiozłem już 3 komputer tym razem niemal że nowy o zupełnie innych parametrach i producent też inny oczywiście to samo zlecenie pilne do zrobienia i po raz kolejny nie mogę go skończyć bo maszyna siada,tym razem się pewnie nie obejdzie bez kar finansowych dla naszej firmy ale to już tak na marginesie.nie pozostaje nic innego jak przyjazd serwisu.

Pozdrawiam Pana Rakowskiego i jeszcze raz dziękuję za bez interesowną pomoc.



Tagi:

Awatar użytkownika

Piotr Rakowski
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 17
Posty: 2173
Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#32

Post napisał: Piotr Rakowski » 11 lis 2007, 06:57

Cholerka nie dobrze, że te sytuacje, o których Pan pisze są takie nieprzewidywalne. Musi Pan koniecznie wezwać serwis. Jeśli odmówią, albo nie poradzą sobie z tym zagadnieniem - proszę o kontakt.
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)


Autor tematu
JarekDraw
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 12
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#33

Post napisał: JarekDraw » 17 sty 2008, 09:36

Witam, pozwalam sobie powrócić do tematu.A więc byli chłopaki z serwisu zachowali się bardzo profesjonalnie, uruchomili maszynę w godzinę czasu, szkoda tylko że tak długo na nich czekałem, ale to już nie ich wina.

Pozdrawiam Panów z serwisu.

Awatar użytkownika

Piotr Rakowski
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 17
Posty: 2173
Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#34

Post napisał: Piotr Rakowski » 17 sty 2008, 11:20

Cieszę się, że i ja mogłem trochę Panu pomóc.

Pozdrawiam.
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)


Autor tematu
JarekDraw
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 12
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#35

Post napisał: JarekDraw » 17 sty 2008, 13:15

Hehe, no Pan to mi dupę uratował po całej linii, dlaczego to Pan wie. :-)

Pozdrowienia dla Pana Rakowskiego...


obser
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)
Posty w temacie: 1
Posty: 96
Rejestracja: 24 maja 2008, 22:59
Lokalizacja: zDolny Śląsk

#36

Post napisał: obser » 30 wrz 2008, 20:21

Widzę że temat o firmie z Krakowa - a czy są na forum inni użytkownicy maszyn tej firmy? Interesuje mnie praca tych urządzeń (awaryjność, serwisowanie) oraz reakcja serwisu w przypadku awarii.

Awatar użytkownika

Piotr Rakowski
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 17
Posty: 2173
Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#37

Post napisał: Piotr Rakowski » 30 wrz 2008, 21:35

No niech kol. pogada z kol. JarekDraw. Najlepiej na PW. Włos się jeży na plecach od historii, które mi opowiedział... Oczywiście mam na myśli serwis i traktowanie klienta, nie o maszynie - bo te są podobnej jakości u większości dostawców ploterów chińskich.
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)


Elbraht
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 07 paź 2011, 13:37
Lokalizacja: Kraków

#38

Post napisał: Elbraht » 07 paź 2011, 14:18

To ja dodam cos od siebie bo jestem posiadaczem maszyny z Krakowa ;]
Masakra to jest mało powiedziane
Kable fruwaja w środku, brakuje osłon na przewody
Maszyna raz tnie raz nie tnie ... powód ... elektromagnes podajacy informacje do sterownika o zamknięciu klapy raz zamyka obwod raz nie ...
Generalnie nie polecam ... zeby nie było mamy ta maszyne w firmie jakies 2mc
a przygoda goni przygode ...


BOSS
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 4
Posty: 23
Rejestracja: 13 lip 2004, 11:48
Lokalizacja: KrakĂłw

#39

Post napisał: BOSS » 07 paź 2011, 15:37

Witam wszystkich. Zawsze jest ok. 5% klientów, którzy są w szystkiego niezadowoleni. Co do Pana Elbraht to JEGO informatyk przy zmianie komputera podmienił plik konfiguracyjny i maszyna nie trzyma wymiarów cięcia. Dziś zgłosił nam problem - nasz serwis umówił się na wizytę w najbliższy poniedziałek aby przeinstalować soft i przy okazji posprawdzać urządzenie ( czy to jest aby odległy termin ? ). Na zakoczenie dodam, że nasza firma jako jedna z nielicznych sprzedających lasery jeździ w okresie gwarancji do klienta na swój koszt ! - gwarancja w miejscu instalacji urzązenia. Co do innych zarzutów to chyba są po aby mieć o czym pisać na forum . . . . w maszynie każdego producenta można się do czegoś "czepić". Płacąc za forda nie można mieć mercedesa ( mamy w naszej ofercie "fordy" i "mercedesy") . . .


deflection
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 598
Rejestracja: 24 lip 2008, 22:53
Lokalizacja: Szczecin

#40

Post napisał: deflection » 07 paź 2011, 17:10

BOSS, nie wiem jakimi zasadami prowadzi się firmy w Polsce, ale wiem jak ja prowadzę swoja, u mnie klient musi być zawsze zadowolony i tego samego ja wymagam od firm z którymi współpracuję. Zadowolony klient wraca...

Zwalanie winy na klienta świadczy tylko o firmie...
W myśl przysłowia:
klient ma zawsze rację

Chwała wam za to że jeździcie do klientów na własny koszt, mnie serwis skasował za dojazd i nic nie zrobił, sam musiałem na własny koszt wymieniać wszystko co niezbędne...

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wycinarka Laserowa / Grawerka Laserowa / Lasery”