Problem z laserem
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 24
- Rejestracja: 13 lip 2004, 11:48
- Lokalizacja: KrakĂłw
Witam wszystkich ! Piszę z firmy DK z Krakowa. Śledzę ten temat i chciałbym wtrącić kilka słów. Pan JarekDreaw zakupił w naszej firmie wspomniane urządzenie. Zgłaszał nam wspomniany problem. Nasz serwis stwierdził złą współpracę komputera sterującego z kartą PCI i zalecił kontrolną wymianę komputera ( stanowiącego własność klienta ). Jeżeli wymiana nie przyniosła by skutku został do klienta wysłany druk zlecenia serwisowego. Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy od klienta wypełnionego zlecenia z pełnym opisem suterek. Nasza firma w przypadku otrzymania takiego dokumentu niezwłocznie realizuje serwisy.
Tagi:
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Szanowny Panie BOSSIe, nie będę się wypowiadał co do jakości urządzenia bo to by była bardzo zła reklama dla waszej firmy, oczywiście otrzymałem od Pana owy druk w którym jest fajnie napisane ile to nie zapłacę, gdy się mylę więc odpuściłem sobie.W instrukcji maszyny nie ma nigdzie napisane o wymaganiach sprzętowych, czyli jakie parametry ma spełniać mój komputer stosunku co do maszyny którą ma obsługiwać, mało tego zapewnił mnie Pan przed kupnem że będzie maszyna pracować nawet na Pentium II.Nie jest to jedyna usterka maszyny którą Panu zgłaszałem 3 tygodnie temu jak zwykle otrzymałem info że serwis się tym zajmie nic się w tej kwestii nie dzieje .Mamy tą maszynę zaledwie nie co ponad pół roku i aż strach się bać co będzie po wygaśnięciu gwarancji.
Proszę zwrócić uwagę na jakość informacji jakie otrzymałem od Pana Rakowskiego oczywiście zupełnie bez interesownie z jego strony za co bardzo mu jestem wdzięczny.
Pozdrawiam
Proszę zwrócić uwagę na jakość informacji jakie otrzymałem od Pana Rakowskiego oczywiście zupełnie bez interesownie z jego strony za co bardzo mu jestem wdzięczny.
Pozdrawiam
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 2173
- Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Do kol. BOSSa - szkoda, że nie wtrącił się Pan wcześniej w wątek, a tylko Pan go śledził. Przecież chodzi o Pańską maszynę i Pańskiego klienta... A tak na marginesie, co Pan sądzi o zaistniałym problemie?
Do kol. JarekDraw - dziękuję za uznanie. Jeśli firma DK nie spełni pokładanych w niej oczekiwań chętnie i bez problemu przejmę serwisowanie Pańskiej maszyny.
PS. Forum Corelowców - bardzo ciekawa inicjatywa. Proszę uwzględnić przy wrzucaniu plików, że niektórzy jeszcze pracują na starych wersjach (np. Corel 9).
Do kol. JarekDraw - dziękuję za uznanie. Jeśli firma DK nie spełni pokładanych w niej oczekiwań chętnie i bez problemu przejmę serwisowanie Pańskiej maszyny.
PS. Forum Corelowców - bardzo ciekawa inicjatywa. Proszę uwzględnić przy wrzucaniu plików, że niektórzy jeszcze pracują na starych wersjach (np. Corel 9).
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 24
- Rejestracja: 13 lip 2004, 11:48
- Lokalizacja: KrakĂłw
Do kol. Piotr Rakowski. Naszym zdaniem wina tkwi w komputerze klienta. Problemów z komputerem może być klika: Niekompatybilność ( zła współpraca magistrali PCI ), zaśmiecony system, wirusy, niesprawny zasilacz komputera itp. Sam Pan wie że komputer to przyczyna 90% problemów ze sprzętem. Druk zlecenia serwisowego nasza firma wprowadziła ponieważ zdażały się problemy ze sprzętem klienta ( np. nie zainstalowany driver ) i poźniej nie było można wyegzekwować od klienta zapłaty za wykonaną usługę ( nie mającą związku z gwarancją ).
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Moim zdaniem serwisanci którzy byli montować maszynę powinni byli poświęcić więcej czasu na wizytę i fachowym okiem ocenić mój komputer czy się nadaję, i ewentualnie poinstruować mnie jaki konkretnie mam zakupić sprzęt żeby nie było problemów.BOSS pisze:Sam Pan wie że komputer to przyczyna 90% problemów ze sprzętem
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 2173
- Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Do kol. BOSS:
Trochę mnie dziwi fakt, że Pańscy serwisanci nie instalują (jak wynika z Pańskiej wypowiedzi) oprogramowania w trakcie uruchamiania i testowania maszyny. W jaki więc sposób utrzymuje Pan gwarancję, jeśli maszyna nie była lub nie jest (jak rozumiem) uruchamiana przy kliencie?Druk zlecenia serwisowego nasza firma wprowadziła ponieważ zdażały się problemy ze sprzętem klienta ( np. nie zainstalowany driver ) i poźniej nie było można wyegzekwować od klienta zapłaty za wykonaną usługę ( nie mającą związku z gwarancją ).
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No to akurat Panowie serwisanci wykonali było wszystko ok do pewnego czasu......Piotr Rakowski pisze:Trochę mnie dziwi fakt, że Pańscy serwisanci nie instalują (jak wynika z Pańskiej wypowiedzi) oprogramowania w trakcie uruchamiania i testowania maszyny. W jaki więc sposób utrzymuje Pan gwarancję, jeśli maszyna nie była lub nie jest (jak rozumiem) uruchamiana przy kliencie?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 2173
- Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 2173
- Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: