Projekt małego plotera frezującego
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 25
- Posty: 8363
- Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
- Kontakt:
na czop napędowy 2 x dwurzedowe skosne na koniec nienapędzany 1x zwykłe
dlatego ze jak unieruchomimy czop napędowy np nakretką skręcając oba lozyska to sruba sie nie bezdie przesuwać, co prawda w wersji projektu śruba jest osazdona pomiedzy dwoma łozyskami na skrajniach, ale lepsze rezultaty daje unieruchomienie czopa napędowego
dlatego ze jak unieruchomimy czop napędowy np nakretką skręcając oba lozyska to sruba sie nie bezdie przesuwać, co prawda w wersji projektu śruba jest osazdona pomiedzy dwoma łozyskami na skrajniach, ale lepsze rezultaty daje unieruchomienie czopa napędowego
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 25
- Posty: 8363
- Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
- Kontakt:
jak chcesz ten skrecany czop to musisz wykonać kielich jedno łozysko od tylu, potem scianka i drugie łozysko, wciskamy czop i skrecamy lozyska i kielich nam sie nie przesunie, teraz w sciance robimy otwór taki zeby wlazł kielich a tarczkę kielicha przykręcamy lub wpuszczamy w scianke, kielich powinien wyglądac mniej wiecej jak literka T, musze poszukać obrazka
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign
-
Autor tematu - Posty w temacie: 51
Jeszcze taki jeden problem odnośnie sprzęgieł; średnica osi na silniku wynosi 8 w minusie 18 tysięcznych. Wybieram sprzęgło rozmiar 14, tylko nie rozumiem troszkę jednej części tabeli "otwór gotowy- wykonanie piasty" /tabela post wyżej/. Doradzono mi wykonanie piasty 2.0, czyli jest to otwór gotowy w jednej części sprzęgla, pod który będę podtaczal śrubę - drugi dobrałem z innej tabeli jest to otwór fi 8 pod oś silnika.
1.czy poprawne są moje wywody?
2. jaką wartość mam wybrać przy rozmarze sprzęgla 14 i wykonaniu 2.0? czy mógłby ktoś to wyjaśnićo o co tu chodzi?? wydaje mi się że 5mm
3. nie wiem też jaką twardość łącznika /kolor/ mam wybrać?
4. oś silnika ma 8 w minusie 0,018 - średnica dobranego przeze mnie otworu fi 8 czy nie będzie problemu z montażem, wejdzie oś w taką piastę?
dziękuję
1.czy poprawne są moje wywody?
2. jaką wartość mam wybrać przy rozmarze sprzęgla 14 i wykonaniu 2.0? czy mógłby ktoś to wyjaśnićo o co tu chodzi?? wydaje mi się że 5mm
3. nie wiem też jaką twardość łącznika /kolor/ mam wybrać?
4. oś silnika ma 8 w minusie 0,018 - średnica dobranego przeze mnie otworu fi 8 czy nie będzie problemu z montażem, wejdzie oś w taką piastę?
dziękuję
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 731
- Rejestracja: 01 mar 2008, 18:08
- Lokalizacja: Warszawa
Poprawne.grze pisze:1.czy poprawne są moje wywody?
Wartość czego?grze pisze:2. jaką wartość mam wybrać przy rozmarze sprzęgla 14 i wykonaniu 2.0? czy mógłby ktoś to wyjaśnićo o co tu chodzi?? wydaje mi się że 5mm
Czerwonygrze pisze:3. nie wiem też jaką twardość łącznika /kolor/ mam wybrać?
Powinno wejść, jeśli nie to lekkie podgrzanie załatwi sprawę. Sprzęgła też nie są idealne.grze pisze:4. oś silnika ma 8 w minusie 0,018 - średnica dobranego przeze mnie otworu fi 8 czy nie będzie problemu z montażem, wejdzie oś w taką piastę?
dziękuję
W dzień obchodź się z żoną jak z przyjacielem, w nocy jak z przyjaciółką.