-=Kolumnowa/sklejka/epoxy/aluminium/prow. liniowe/śr.kulowe/

Maszyny wykonane z drewna, płyt meblowych itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę
Awatar użytkownika

Autor tematu
smouki
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 336
Posty: 1508
Rejestracja: 04 lis 2007, 19:45
Lokalizacja: Kristiansund
Kontakt:

-=Kolumnowa/sklejka/epoxy/aluminium/prow. liniowe/śr.kulowe/

#1

Post napisał: smouki » 03 lut 2010, 16:48

Witam wszystkich chętnych udzielenia mi pomocy przy mojej przygodzie z cnc.
dla ogólnej informacji: nie mam doświadczenia w mechanice i w elektronice, ale jestem jak ziemniak (do wszystkiego) i tego też chcę spróbować.
co chcę zrobić?
1. frezarkę cnc (a to ci niespodzianka :))
2. docelowo z aluminium.
3. na razie tylko wersję edukacyjną

ad 3. jak najtańszym kosztem żebym się mógł przekonać czy ogarnę ten ogrom pracy jaki pochłania budowa, bardziej boję się elektroniki i obsługi programu, bardziej zależy mi na zrealizowaniu mojego patentu konstrukcyjnego i jestem bardzo ciekaw co wy na to, mój patent na załączonym obrazku.

Jako wersję edukacyjną to, chcę ją zrobić ze sklejki (bo mdf'u) nie lubię i prowadnice szufladowe. kompletną elektronikę już kupiłem, ale bez zasilacza i tu będzie moje pytanie, ale później, jak będzie zainteresowanie. proszę o pytania o konstrukcję, bo na razie nie wiem o czym mam pisać i nie wiem nad jakimi problemami sie zastanawiać. pozdrawiam i proszę o pomoc
Załączniki
img003.jpg
wersja ogólnikowa, ale chodzi tylko o przedstawienie założenia
img003.jpg (21.56 KiB) Przejrzano 12802 razy
Ostatnio zmieniony 31 lip 2013, 10:20 przez smouki, łącznie zmieniany 4 razy.




tiger1983
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 7
Rejestracja: 03 lut 2010, 11:58
Lokalizacja: Stara Kraśnica

#2

Post napisał: tiger1983 » 03 lut 2010, 18:36

ten twoj patent czemu ma służyć?? jak dla mie to żadna nowość

Awatar użytkownika

Autor tematu
smouki