
OUS-1 dla laików
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 57
- Posty: 2057
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 16:04
- Lokalizacja: Poznań
Re: OUS-1 dla laików
Łożyska toczne? Ja litowym.
Molibdenowy używam do przekładni zębatych.
Pozdrowionka.
Molibdenowy używam do przekładni zębatych.
Pozdrowionka.
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 82
- Posty: 1242
- Rejestracja: 15 lis 2009, 02:46
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: OUS-1 dla laików
rdarek pisze:A ja mam głupie pytanie co rozumiesz przez hasło "wrzeciona"?
Czy chodzi Ci o łożysko toczne czy panewkę?
a - Tak się kończy czytanie po łebkach

b - Mój błąd - nie weszło cytowanie
c - OUS ma łożyska, a post jest o tej maszynie.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 2117
- Rejestracja: 04 sty 2013, 23:30
- Lokalizacja: 3miasto
Re: OUS-1 dla laików
Ok załapałem, pomyliłem posty i nie zauważyłem, że to było pytanie od zibi201

ale tak ładnie zakamuflowana odpowiedź

Dlatego zadałem to pytanie bo nie znam budowy tego ustrojstwa a całego tematu 67stron nie czytałem

Ponadto często trafiam na różne dziwne rzeczy nazywane przez ludzi wrzecionami


-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 82
- Posty: 1242
- Rejestracja: 15 lis 2009, 02:46
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: OUS-1 dla laików
rdarek pisze:ale tak ładnie zakamuflowana odpowiedź
Czasem piszę ze smarka i nie wszystko idzie jak trzeba.
OUS jest prosty jak budowa cepa, ale coś tam na nim można wyrzeźbić.
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 82
- Posty: 1242
- Rejestracja: 15 lis 2009, 02:46
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: OUS-1 dla laików
Koło zębate masz źle założone - powinno być przed pasowymi, aby mogło zazębiać się z kołami gitary.
Typowo jest tam 35z i podwójnej szerokości ( względem pozostałych kół ). Ale może być każde inne, jeśli nacinasz gwint.
Wszystkie koła mają taki sam rozmiar rowka, tak samo jednakowe są wszystkie kliny.
Najpierw wyczyść to wszystko, w tej chwili rdza przeszkadza. Pomijając, że wszystko to wygląda tragicznie.
Typowo jest tam 35z i podwójnej szerokości ( względem pozostałych kół ). Ale może być każde inne, jeśli nacinasz gwint.
zibi201 pisze:Wydaje mi się, że ktoś mi założył za kołem pasowym zwykłe koło zmianowe, bo ma węższy rowek niż wpust na wrzecionie...
Wszystkie koła mają taki sam rozmiar rowka, tak samo jednakowe są wszystkie kliny.
Najpierw wyczyść to wszystko, w tej chwili rdza przeszkadza. Pomijając, że wszystko to wygląda tragicznie.