Remont WS 15
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 134
- Rejestracja: 22 gru 2014, 22:19
- Lokalizacja: Radomsko
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 14
- Posty: 29
- Rejestracja: 26 lip 2010, 11:04
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Remont WS 15
Co do kół pasowych po 500 zł/szt to lekka przesada. Podpytywałem tokarza i robocizna z materiałem wyjdzie o wiele taniej. Tak apropo na olx ktoś sprzedaje stalowe koła. Kupiłem niedawno komplet wykonanie jest ok no i będą niemalże wieczne.
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 15
- Posty: 18
- Rejestracja: 23 gru 2019, 15:57
Re: Remont WS 15
Witam!
Również jestem posiadaczem (za 1500zl ) Ws15, która kapitalnie remontuje. Wsądziłem już w nią kilkaset złotych i na tym nie koniec. Zastanawiam się nad tulejowaniem korpusu , ale mam pytanie do znawców: jaki luz powinienem uzyskać po takiej operacji i jaki jest dopuszczalny luz pomiędzy tuleja A korpusem?
Jeśli ktoś tak robił niech napisze jaki ma luz.
Również jestem posiadaczem (za 1500zl ) Ws15, która kapitalnie remontuje. Wsądziłem już w nią kilkaset złotych i na tym nie koniec. Zastanawiam się nad tulejowaniem korpusu , ale mam pytanie do znawców: jaki luz powinienem uzyskać po takiej operacji i jaki jest dopuszczalny luz pomiędzy tuleja A korpusem?
Jeśli ktoś tak robił niech napisze jaki ma luz.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 54
- Posty: 2342
- Rejestracja: 11 kwie 2014, 01:25
- Lokalizacja: Bliskie okolice Bydgoszczy
Re: Remont WS 15
Pancio44 pisze:Zastanawiam się nad tulejowaniem korpusu
Zamiast tulejować korpus, lepiej kupić nadwymiarową pinolę i rozwiercić korpus wytaczadłem na frezarce.
Pancio44 pisze: i jaki jest dopuszczalny luz pomiędzy tuleja A korpusem?
Słyszałem, że maksymalny dopuszczalny luz na wysuniętej pinoli to 0,05mm.