Dziękuję za wskazówki, jak mówisz Roman podłożyłem papier i zmierzyłem. To jest robota mocno warsztatowa bo najpierw muszę zlikwidować luzy na osi trybu napędowego. Tak czy siak można myśleć co dalej.
Sanki można podnieść od strony skrzynki w punkcie gdzie jest pryzma o 1,2-1,3 mm
Wtedy zmierzony kąt spadku wynosi 39 sekund co daje konieczność opuszczenia strony przeciwległej o 2,13 mm
W takim wypadku poziom sanek od wartości po szlifie będzie -0,4 mm. Zakładając przed szlifem ok +0,7. To sanki po operacji pójdą na dół ~ 1,1 mm od fabryki (fabryka, hehe

). I tyle trzeba nadgonić na imaku albo podnieść całość mocowania sanek narzędziowych.
Teraz muszę przyjąć jakiej grubości turcite kleić

W oryginale nie było rowków smarujących a chciałbym zrobić.
Z racji, że z jednej strony schodzimy o 2,13 co przy kącie pryzm 45 daje nam 1,5 mm w głąb. Do tego turcite. Myślę, że całość się wyrobi w materiale i nie będzie cienko. Z drugiej mamy już szczelinę 0,85.