PARAMETRY SILNIKA KROKOWEGO A2153-9412
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 361
- Rejestracja: 30 sie 2005, 21:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
PARAMETRY SILNIKA KROKOWEGO A2153-9412
Witam
Nie moge nigdzie znaleźc w necie parametrów silnika krokowego o symbolu w tytule . Moze ktoś wie gdzie mozna szukac?
kable sa wyprowadzone w ilosci 6 szt.
dwa białe
1 czarny
1 zielony
1 czerwony
1 niebieski
moze ktos sie orientuje jaki typ motorka?
Z góry dzięki
A i jeszcze jedno?
Jak zdjąc kółko pasowe aby nie uszkodzic silnika. Nie ma śrób mocującyh!
Albo jest wklejone albo wsadzone na wcisk
Dzięki!
Nie moge nigdzie znaleźc w necie parametrów silnika krokowego o symbolu w tytule . Moze ktoś wie gdzie mozna szukac?
kable sa wyprowadzone w ilosci 6 szt.
dwa białe
1 czarny
1 zielony
1 czerwony
1 niebieski
moze ktos sie orientuje jaki typ motorka?
Z góry dzięki
A i jeszcze jedno?
Jak zdjąc kółko pasowe aby nie uszkodzic silnika. Nie ma śrób mocującyh!
Albo jest wklejone albo wsadzone na wcisk
Dzięki!
- Załączniki
-
- Resize of HPIM9637.JPG (38.94 KiB) Przejrzano 683 razy
-
- HPIM9642.JPG (23.77 KiB) Przejrzano 685 razy
-
- HPIM9643.JPG (30.68 KiB) Przejrzano 692 razy
Miki
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
Tagi:
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 3671
- Rejestracja: 23 sie 2005, 13:27
- Lokalizacja: zapytaj
- Kontakt:
Jednym ze sposobów aby pozbyć się koła zębatego jest po prostu zeszlifować na długości po czym powinno zejść bez problemu , wadą jest to że trzeba uważać na oś silnika aby ją nie uszkodzić 

Czlowiek z ideą jest uważany za wariata - aż do czasu gdy jego idea zwycieży. (Potem uznaje się go za bohatera i za pioniera danej dyscypliny.)
Pomogłem...
to nacisnij POMÓGŁ :]
Pomogłem...

-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 361
- Rejestracja: 30 sie 2005, 21:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
WitamLeoo pisze:W kwestii zdejmowania koła zębatego, radzę podgrzać je (wystarczy mały palnik, zapalniczka). Sposób sprawdzony wielokrotnie.
Właśnie takiej metody chciałem użyc ale nie byłem pewien czy mozna ja stosowac do silnikow. Jesli jest to sprawdzone to tak zrobie

ps.
zaznacze "Pomógł"
Miki
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
napisz czy udało sie z tym podgrzaniem bo umie to nic nie dało moze za słabo je grzałem hhmmmm 

sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 361
- Rejestracja: 30 sie 2005, 21:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witamadam Fx pisze:napisz czy udało sie z tym podgrzaniem bo umie to nic nie dało moze za słabo je grzałem hhmmmm
Zeszło bez żadnego problemu "jak po maśle". użylem zwyklej zapalniczki do podpalania gazu w kuchenkach z długim koncem. najpierw podgrzewalem powoli obracając kolko a potem chwilke poczekalem az sie cale rownomiernie rozgrzeje, (bylo wykonane z aluminium) wiec ciagnelo jak radiator.
Miki
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych