
Po zakupie - TUE 35
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 maja 2016, 10:28
- Lokalizacja: Złoczew
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 134
- Rejestracja: 22 gru 2014, 22:19
- Lokalizacja: Radomsko
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 maja 2016, 10:28
- Lokalizacja: Złoczew
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 134
- Rejestracja: 22 gru 2014, 22:19
- Lokalizacja: Radomsko
Nie pamiętam co tam było.
Widzę pierścień z labiryntem osadzony na wrzecionie. Druga część labiryntu znajduje się na dokręcanym do wrzeciennika deklu.
W pierścieniu widać wybrane miejsce na włożenie wkrętaka (półksiężyc).
Myślę, że trzeba spróbować odkręcić to coś (wkręt, śruba).
Można spróbować naciąć śrubę na wkrętak (wykorzystać ślad na pierścieniu). Przed odkręcaniem warto uderzyć w śrubokręt, aby końcówka dobrze wypełniała wycięcie i dodatkowo "obudzi" to śrubkę.
Metody ze spawaniem na razie odpuściłbym.
Widzę pierścień z labiryntem osadzony na wrzecionie. Druga część labiryntu znajduje się na dokręcanym do wrzeciennika deklu.
W pierścieniu widać wybrane miejsce na włożenie wkrętaka (półksiężyc).
Myślę, że trzeba spróbować odkręcić to coś (wkręt, śruba).
Można spróbować naciąć śrubę na wkrętak (wykorzystać ślad na pierścieniu). Przed odkręcaniem warto uderzyć w śrubokręt, aby końcówka dobrze wypełniała wycięcie i dodatkowo "obudzi" to śrubkę.
Metody ze spawaniem na razie odpuściłbym.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 134
- Rejestracja: 22 gru 2014, 22:19
- Lokalizacja: Radomsko
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 mar 2010, 19:15
- Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
- Kontakt:
Podepnę się pod temat, mam problem z wałkiem zębatym napędzającym suport. Niestety luzy na tulejkach sprawiły ze kilka zębów wypadło i konieczne jest dorobienie nowego. Stąd pytanie, jaki materiał i czy trzeba ulepszać cieplnie, oraz czy wymagane jest szlifowanie tego wałka ? NIestety w DTRce nic na temat tego elementu nie ma. pozdrawiam
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 maja 2016, 10:28
- Lokalizacja: Złoczew
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 134
- Rejestracja: 22 gru 2014, 22:19
- Lokalizacja: Radomsko
Myślę, że jest to tuleja dystansowa montowana na wrzecionie, służy do likwidacji luzów łożysk stożkowych. Licząc od uchwytu powinno być po kolei: dwa łożyska stożkowe (ich pierścienie wewnętrzne), właśnie ta tulejka, nakrętka (nakręcana kluczem hakowym) dalej jest duże koło zębate współpracujące z odboczką.
Ponieważ tulejka ta wpływa na luzy wrzeciona dorobiłbym nową.
PS. (w mojej poprzedni właściciel dorobił z zardzewiałego drutu i końce pospawał)
Ponieważ tulejka ta wpływa na luzy wrzeciona dorobiłbym nową.
PS. (w mojej poprzedni właściciel dorobił z zardzewiałego drutu i końce pospawał)
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 5
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 lut 2017, 21:18
- Lokalizacja: Lublin
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem forum i mam do was pytanie.
Kupiłem niedawno tokarkę TUE35 chodzi o to koło na wrzecionie zaznaczone na zielono w piaście są 2 śruby dociskowe chyba m8 w mojej były poluzowane tak że koło mogło sie nieznacznie przesuwać na boki i jest wyczuwalny luz, czy jeśli te śruby są poluzowane to jest normalna że ten luz występuje czy nie powinno tam być ciaśniejsze pasowanie ?

Jestem nowym użytkownikiem forum i mam do was pytanie.
Kupiłem niedawno tokarkę TUE35 chodzi o to koło na wrzecionie zaznaczone na zielono w piaście są 2 śruby dociskowe chyba m8 w mojej były poluzowane tak że koło mogło sie nieznacznie przesuwać na boki i jest wyczuwalny luz, czy jeśli te śruby są poluzowane to jest normalna że ten luz występuje czy nie powinno tam być ciaśniejsze pasowanie ?
