Zastosuję się do rad kolegi
Jogi_. Myślałem że to u mnie się tak dziwnie wyświetla. Nikt nie zwracał uwagi to nie wiedziałem. Teraz będzie prawidłowo.
Dzisiaj wyszlifowałem powierzchnię pod płytę mocującą silnik krokowy, oraz
wzmocniłem bakelitowe koło paska zębatego. Klej dwuskładnikowy, oraz dodałem jako wypełnienie opiłki żeliwa, których jest dość sporo po szlifowaniu.

Po utwardzeniu kleju wybiłem rdzeń i wytoczyłem z duralu właściwą tuleję. Tak wyglądają koła paska zębatego, oraz pasek. Małe koło jeszcze bez wypełnienia.

Następnie wyciąłem z płyty duralowej prostokąt, jako podstawę do mocowania silnika krokowego. Silnik krokowy zamocowany jest do osobnej płytki ze słupkami dystansowymi.
Płytka jest przesuwna by można było zrobić naciąg paska, oraz go zdjąć gdy będę chciał wykonywać posuw ręcznie.

Poniżej oś obrotu płytki silnika, oraz gniazdo mimośrodu naprężania paska.

Tutaj widok płytki silnika oraz dźwignia z mimośrodem.

Przykręcona dźwignia mimośrodu oraz zamontowany silnik.

Wykonałem również za pomocą "dremela" rowki smarne, oraz tulejkę mosiężną prowadzącą
wałek od silnika krokowego.

A tak wygląda mocowanie śruby trapezowej z wałkiem. W śrubie gwint M14x1,5 i na wałku, oraz nakrętka kontrująca.
Tyle na dzisiaj. C.D.N.