ous-1 na 220V ?
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1500
- Rejestracja: 03 gru 2005, 23:44
- Lokalizacja: lublin
Moja rada zmień silnik .Wszystkie silniki 3 fazowe jakie widziałem zasilane z 230V posiadały dużą baterię kondensatorów nigdy nie sprawdzałem jakiej pojemności. Ale ani 16 ani 74uF nie ułatwi rozruchu a tak jak pisze kol.kura silnik straci 30% mocy . Napisz na pw, mam silniki 22V coś zaradzimy .
Tagi:
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 232
- Rejestracja: 02 sty 2005, 20:45
- Lokalizacja: wwa
ten silnik u mnie stracil cala moc a nie 30%
wiec moze cos zle podlaczylem ?
z silnika wychdza 3 kable: niebieski zielony i czarny + do kazde z nich jeden ciemnozielony i jeszcze osobno 3 ciemnozielone polaczone ze soba
ja dalem czarny i brazowy do jednej nogi kondensatora do drugiej jeden kabel z gniazda a drugi do zielonego (nie ciemnozielonego)
troszke zagmatwalem ale moze jakis wprawny elektryk wychwyci blad.
dodam jeszcze ze znalazlem w domu inny silnik nie wiem od czego ale ma on zly kierunek obrotow...
moze to sie da jakos zmienic ?
cos nie mam dzisiaj szczescia :/
co do nowego silnika lub falownika to raczej ciezko bedzie nie liczylem sie z innymi kosztami
wiec moze cos zle podlaczylem ?
z silnika wychdza 3 kable: niebieski zielony i czarny + do kazde z nich jeden ciemnozielony i jeszcze osobno 3 ciemnozielone polaczone ze soba
ja dalem czarny i brazowy do jednej nogi kondensatora do drugiej jeden kabel z gniazda a drugi do zielonego (nie ciemnozielonego)
troszke zagmatwalem ale moze jakis wprawny elektryk wychwyci blad.
dodam jeszcze ze znalazlem w domu inny silnik nie wiem od czego ale ma on zly kierunek obrotow...

cos nie mam dzisiaj szczescia :/
co do nowego silnika lub falownika to raczej ciezko bedzie nie liczylem sie z innymi kosztami
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 919
- Rejestracja: 13 maja 2005, 22:24
- Lokalizacja: Wawa
a moze pochwal sie fotkami nowego nabytku
ja na twoim miejscu kupiłbym jakis na napięcie stałem, dolozył jakis enkoder i miał regulacje obrotów w całym zakresie z maxymalnym momentem ...
ps, na allegro mozna kupic IGBT do sterowania duuuzych silników, nawet takich po kilka set amper, a kosztuja kilka % ich sklepowej wartości (wiem bo sam je sprzedaje..
)

ps, na allegro mozna kupic IGBT do sterowania duuuzych silników, nawet takich po kilka set amper, a kosztuja kilka % ich sklepowej wartości (wiem bo sam je sprzedaje..

-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 3671
- Rejestracja: 23 sie 2005, 13:27
- Lokalizacja: zapytaj
- Kontakt:
obroty zawsze można zmienić tylko musimy wiedzieć więcej szczegółów zapodaj fotę tego silnika a także jego kostkę gdzie są kableazaz pisze:dodam jeszcze ze znalazlem w domu inny silnik nie wiem od czego ale ma on zly kierunek obrotow...moze to sie da jakos zmienic ?

Czlowiek z ideą jest uważany za wariata - aż do czasu gdy jego idea zwycieży. (Potem uznaje się go za bohatera i za pioniera danej dyscypliny.)
Pomogłem...
to nacisnij POMÓGŁ :]
Pomogłem...

-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 7737
- Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
- Lokalizacja: kraków
witam !! znalazłem na elektrodzie o tym co Cię interesuje . może się jakoś doda zał . generalnie oprócz straty mocy dochodzi zmniejszenie ( znaczne ) momentu rozruchowego - ale warto próbować ! . pozdrawiam !!
- Załączniki
-
- 3F_1f.gif (6.23 KiB) Przejrzano 2057 razy
-
- 3-Fase.gif (3.24 KiB) Przejrzano 2057 razy
Mane Tekel Fares
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 3671
- Rejestracja: 23 sie 2005, 13:27
- Lokalizacja: zapytaj
- Kontakt:
zaglądnij na stronę jest opisane co i jak dobrać http://pp.elektroda.net/index.php?menu=1
- Załączniki
-
- 3f-1f-.jpg (26.55 KiB) Przejrzano 848 razy
Czlowiek z ideą jest uważany za wariata - aż do czasu gdy jego idea zwycieży. (Potem uznaje się go za bohatera i za pioniera danej dyscypliny.)
Pomogłem...
to nacisnij POMÓGŁ :]
Pomogłem...

-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 232
- Rejestracja: 02 sty 2005, 20:45
- Lokalizacja: wwa
silnik udalo sie odpalic i jakos smiga!
tyle ze wrzeciono jakos ciezko chodzi :/
nie wiem czy to normalne ale po jakis 5-10 minutach pracy silnik jest goracy a wrzeciono cieple.
Po odlaczeniu pradu wzeciono natychmiast staje a jak krece nim reka to tez jakos ciezko chodzi
czy to jest normalne ?
co do zdjec to niestety chwilowo nie mam aparatu ale pare jest tu
http://www.allegro.pl/item209818740_mal ... ous_1.html
tyle ze wrzeciono jakos ciezko chodzi :/
nie wiem czy to normalne ale po jakis 5-10 minutach pracy silnik jest goracy a wrzeciono cieple.
Po odlaczeniu pradu wzeciono natychmiast staje a jak krece nim reka to tez jakos ciezko chodzi
czy to jest normalne ?
co do zdjec to niestety chwilowo nie mam aparatu ale pare jest tu
http://www.allegro.pl/item209818740_mal ... ous_1.html
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1592
- Rejestracja: 09 gru 2005, 11:52
- Lokalizacja: Lublin