Lubię sprawdzone źródła. Poza tym jeden sklep w augustowie już jest i jeżeli miałbym kupować z wysyłką to pewnie tam, ale większość biorę na miejscu.Dlaczego do kosza?
Przymiarki do granitu
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 1395
- Rejestracja: 02 lip 2010, 07:15
- Lokalizacja: Białystok
Betonowo-aluminiowy ploterek
http://www.cnc.info.pl/topics60/nowy-pr ... t45271.htm
http://www.cnc.info.pl/topics60/nowy-pr ... t45271.htm
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 1395
- Rejestracja: 02 lip 2010, 07:15
- Lokalizacja: Białystok
Nie, ale po prawdzie jakoś oprawa wizualna strony mi nie podchodzi. sponsora stara strona też, ale nowa ebmia bardzo mi podeszła. Jest intuicyjna i w ogóle.diodas1 pisze:Myślałem że dopatrzyłeś się jakiegoś zagrożenia które mi umknęło.
Betonowo-aluminiowy ploterek
http://www.cnc.info.pl/topics60/nowy-pr ... t45271.htm
http://www.cnc.info.pl/topics60/nowy-pr ... t45271.htm
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 145
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2011, 18:29
- Lokalizacja: Warszawa / Lublin
Dobra, to już wiem, co chciałem wiedzieć o sklepach z pasami
Myślę, że mogę przejść do kolejnego pytania o sklepy - konkretnie o sklep-metale.pl - kupował ktoś tam alu? Czy cena 22zł/kg to dobra cena na Pa13? Czy Pa13 jest wystarczającym materiałem na konstrukcję zetki?

-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 145
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2011, 18:29
- Lokalizacja: Warszawa / Lublin
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 145
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2011, 18:29
- Lokalizacja: Warszawa / Lublin
Eh, ostatnio jakoś nie mam czasu na maszynę :\ No, ale temat pasów wraca: pomyślałem, że przeniesienie napędu z silnika na obie śruby jednym pasem to słaby pomysł przy silniku położonym z boku. Pomyślałem więc, żeby zrobić tak: na jednej śrubie dać 2 koła zębate - jedno do silnika, drugie do połączenia ze śrubą po drugiej stronie maszyny.
Wiem, że w ten sposób mam więcej kół i więcej pasów, ale taki napęd wydaje mi się sztywniejszy, co ilustruje rysunek:

Na zielono jest zaznaczony odcinek pasa, który pracuje, aby poruszyć lewą śrubę, kiedy silnik kręci się w prawo. W wersji z dwoma pasami lewa śruba napędzana jest krótkim pasem (niebieski), zaś do przekazania napędu prawej potrzebny jest tylko odcinek zaznaczony na zielono.

Co sądzicie?
Wiem, że w ten sposób mam więcej kół i więcej pasów, ale taki napęd wydaje mi się sztywniejszy, co ilustruje rysunek:

Na zielono jest zaznaczony odcinek pasa, który pracuje, aby poruszyć lewą śrubę, kiedy silnik kręci się w prawo. W wersji z dwoma pasami lewa śruba napędzana jest krótkim pasem (niebieski), zaś do przekazania napędu prawej potrzebny jest tylko odcinek zaznaczony na zielono.

Co sądzicie?