Po zakupie - TUE 35
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 1092
- Rejestracja: 15 lis 2006, 22:04
- Lokalizacja: Cieszyn/Kraków
O tym że TUE-35 ma panewki akurat nie wiedziałem.
W TUB-32 wrzeciono też jest na panewkach. Jest to rozwiązanie które jest sztywniejsze od łożyska. Jedyna wada to kłopotliwy remont i to że wrzeciono nie jest tak bardzo wysokoobrotowe jak osadzone na łożyskach.
Pozdrawiam, skoczek
W TUB-32 wrzeciono też jest na panewkach. Jest to rozwiązanie które jest sztywniejsze od łożyska. Jedyna wada to kłopotliwy remont i to że wrzeciono nie jest tak bardzo wysokoobrotowe jak osadzone na łożyskach.
Pozdrawiam, skoczek
Podstawą materialną narodu jest ziemia, przemysł i handel. Kto ziemię, przemysł i handel oddaje w ręce cudzoziemców, ten sprzedaje narodowość swoją, ten zdradza swój naród. - Hipolit Cegielski
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 53
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Pół obrotu to dużo. Składa się na to zużycie nakrętki, śruby lub luźne zamocowanie nakrętki. Czasem jest tak, że wystarczy dokręcić śrubę mocującą nakrętkę lub wyregulować łożyskowanie śruby, ale ten przypadek byś wyczuł pociągając za korbę śruby w przód - tył. A gdy zaglądałeś pod pokrywę to paski od napędu wrzeciona są pod płaską prostokątna pokrywką z blachy na środku wrzeciennika. Są tak schowane, żeby olej ich nie zachlapał.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.