#82
Post
napisał: BYDGOST » 03 gru 2011, 17:13
Odblokowujesz dźwignią śrubę z tyłu korpusu, która służy do zablokowania korpusu przed poruszeniem się w czasie wiercenia, podnosisz cały korpus korbką do góry, aż śruba wyjdzie z nakrętki, poczujesz taki jakby luz i to w zasadzie wszystko: po prostu ciągniesz cały korpus, razem z silnikiem , do góry. Specjalnie napisałem "przed poruszeniem się" bo przed tym właśnie zabezpiecza go wpust, ale ten wpust ma luz i korpus wykonuje drobne ruchy podczas wiercenia jeśli nie jest ustalony tą śrubą z tyłu. Żeby korpus z powrotem założyć trzeba pamiętać, żeby wpust ustawić w położenie poziome tzn. takie, w którym wysunięty jest z rowka w kolumnie i korpus wiertarki można obracać dookoła kolumny.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.