Może moderatorzy nas nie zauważą A my tu po cichutku o BHP sobie pokonspirujemy A na poważnie ochrona uszu, maski przeciwpyłowe sa upierdliwe i to jest fakt, okulary zaś nigdy nie zawadzą a póki co do oczu nie ma części zamiennychkamar pisze:Dyskusja, choć mało na temat się nieżle rozwija
jak kupować tokarkę
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 430
- Rejestracja: 13 lip 2011, 21:57
- Lokalizacja: Wrocław
Kamar Wam napisał,że nigdy w rekawiczkach na maszynie typu tokarka,ale i tak Wam prawdy nie napisał....no ciota nie fachowiec robi w rękawiczkach....ręka,dotyk po latach pracy mówi o tym co robisz i jak robisz na równi z okiem-oko z upływem czasu widzi mniej,a ręka czuje więcej....
ze swojej strony mogę Wam powiedzieć,że jak gorący detal weźmiecie w palce i z lekka dym poleci,a na Was nie robi to wrażenia -mistrzostwo się zbliża
jeszcze wspomnicie moje słowa...
ze swojej strony mogę Wam powiedzieć,że jak gorący detal weźmiecie w palce i z lekka dym poleci,a na Was nie robi to wrażenia -mistrzostwo się zbliża
jeszcze wspomnicie moje słowa...
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 16
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:10
- Lokalizacja: kraków
To ja wrócę trochę do tematu
A co panowie powiedzą o TUCu 50? Trochę poczytałem tu, że przestarzała konstrukcja, ale za to prosta budowa i łatwo przy niej samemu podłubać, ale także że słaba ergonomia pracy.
I jeszcze jakby ktoś mógł wyjaśnić o co chodzi z tym sprzęgłem i startowaniem/niestartowaniem silnika za każdym razem? Z innego wątku:
A co panowie powiedzą o TUCu 50? Trochę poczytałem tu, że przestarzała konstrukcja, ale za to prosta budowa i łatwo przy niej samemu podłubać, ale także że słaba ergonomia pracy.
I jeszcze jakby ktoś mógł wyjaśnić o co chodzi z tym sprzęgłem i startowaniem/niestartowaniem silnika za każdym razem? Z innego wątku:
Hamulec rozumiem, po co sprzęgło, a raczej skoro jest sprzęgło czemu trzeba silnik startować za każdym razem, a nie załączamy go rano i wyłączamy wieczorem?Dla mnie sporym mankamentem jest w nich (TUCach) załączanie silnika za każdym razem. Jest to dosyć upierdliwe np przy toczeniu krótkich gwintów. Do tego Trzeba mieć dobrze ustawione sprzęgło- hamulec.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 11575
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
co prawda to nie DTR, ale może się przyda http://www.ktmia.ath.bielsko.pl/zkww/osir/tokarki.pdf
http://www.obrabiarki.biz/DTR-ki/index.html
http://www.obrabiarki.biz/DTR-ki/index.html
pozdrawiam,
Roman
Roman