Ten uszkodzony to już u włochów na stole operacyjnym leży, właśnie dzisiaj dzwonili i wypytywali o źródło czy aby na pewno mam bezstykowy zapłon...cnccad pisze:Możesz wysłac nawet ten uszkodzony jak jest taki sam jak obecny.
Przesil na pw namiary na siebie to jutro wyślę... założę części z dzisiejszego niekontrolowanego przeskoku iskry, może coś wypatrzysz... wrzucę też oryginalny palnik od tego źródła może coś podpowie... po diagnozie podeślesz na mój koszt lub zwrócę na konto...
Ten uszkodzony to już u włochów na stole operacyjnym leży, właśnie dzisiaj dzwonili i wypytywali o źródło czy aby na pewno mam bezstykowy zapłon...cnccad pisze:Możesz wysłac nawet ten uszkodzony jak jest taki sam jak obecny.
Przesil na pw namiary na siebie to jutro wyślę... założę części z dzisiejszego niekontrolowanego przeskoku iskry, może coś wypatrzysz... wrzucę też oryginalny palnik od tego źródła może coś podpowie... po diagnozie podeślesz na mój koszt lub zwrócę na konto...
trochę dzisiaj jeszcze pociąłem





I tak: na pierwszym zdjęciu widać dwie krawędzie cięcia są różne lewa krawędź brzydsza i na wierzchu krawędzi widać rozbryzg rozgrzanej stali na prawej krawędzi cięcie idealne i aby cięcie zawsze takie... było krawędź dolna jak i górna w tym cięciu jest bez jakichkolwiek nalotów i zgorzelin i cały detal na okrągło wyszedł super i dodam oba cięcia były wykonane jedno po drugim, pierwsze cięcie lepsze drugie gorsze ...
na następnych dwóch zdjęciach te same przejścia tylko widok na zakrętach i na następnych dwóch widok przecięcia obydwu detali .... te ładniejsze cięcie wygląda tak samo jak po laserze ...