opisując od prawej to:
-tuleja którą bym musiał zlecić do wytoczenia.
-koło zębate do sprężenia dwóch nakrętek mechanicznie poprzez łańcuch (przez bramę, będzie szedł pręt zamiast łańcucha bo brama ma 1150 mm, koła zębate i łańcuchy będą prawdopodobnie od rowerów)
-pierścień dociskający łożysko(M25)
-łożysko dwurzędowe skośne, przepraszam za wygląd tego łożyska.
-śruby imbusowe m6 skręcające tuleję z śrubą kulową
-śruba kulowa(otwory są bez gwintu
-podkładka nagwintowana
-koło pod pasek HTD 5 z 28 zębami, na wale silnika będzie koło z 14 zębami

koło pod pasek na nakrętce będzie przykręcone przez 6 śrubami m3,
kołnierz nakrętki jest ścięty z 2 stron, i właśnie tam będą te śruby.
Nie wiem tylko jak zrobić centralne smarowanie

Zrobił ktoś napędzaną nakrętkę z centralnym smarowaniem i mógłby się podzielić
wiedzą na ten temat?
Co myślicie o takim rozwiązaniu napędu nakrętki, będzie działać ?
