Jaką maszynę do wycinania w sklejce 4mm wybrać
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 14
Jaką maszynę do wycinania w sklejce 4mm wybrać
Witam,
Przepraszam za brak profesjonalizmu ale nie mam żadnego doświadczenia w tej branży, a przygotowuję się do realizacji kontraktu i muszę wybrać maszynę do cięcia w sklejce drewnianej 4mm.
Szukam maszyny która, będzie stosunkowo szybka w produkcji, i jakość na wysokim poziomie.
Zapewne muszę podać jeszcze jakieś informację. Lecz nie wiem co dokładnie potrzebujecie aby mi dobrze doradzić.
Przepraszam za brak profesjonalizmu ale nie mam żadnego doświadczenia w tej branży, a przygotowuję się do realizacji kontraktu i muszę wybrać maszynę do cięcia w sklejce drewnianej 4mm.
Szukam maszyny która, będzie stosunkowo szybka w produkcji, i jakość na wysokim poziomie.
Zapewne muszę podać jeszcze jakieś informację. Lecz nie wiem co dokładnie potrzebujecie aby mi dobrze doradzić.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2014, 08:47 przez philiphser, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz pytania sugestie? Tylko PW
Tagi:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
Re: Jaką maszynę do wycinania w sklejce 4mm wybrać
Czarno widze ten kontraktphiliphser pisze: nie mam żadnego doświadczenia w tej branży, a przygotowuję się do realizacji kontraktu i muszę wybrać maszynę do cięcia w sklejce drewnianej

-
-
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
Stół na cały arkusz + laser CO2 minimum 150W i może się wyrobisz z tym minimum.
Pod warunkiem że materiał będzie prosty, jednorodny i przeznaczony do cięcia laserem.
Jeśli laser chińczyk to drugi laser z zasilaczem w rezerwie.
Z tym, że biorąc pod uwagę ewentualne wpadki i inne mniej czy bardziej niezależne trudności to przy tych ilościach będziesz spał pod ploterem i jadł w przerwach między wymianą arkuszy.
Pod warunkiem że materiał będzie prosty, jednorodny i przeznaczony do cięcia laserem.