TUB32 regeneracja
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2007, 20:36
- Lokalizacja: Polska
TUB32 regeneracja
Witam,
Jak mogę ściągnąć Kobę i całą dźwignię razem z gałką?
Pozdrawiam
Amnon
Jak mogę ściągnąć Kobę i całą dźwignię razem z gałką?
Pozdrawiam
Amnon
- Załączniki
-
- suport wzdłużny.jpg (64.24 KiB) Przejrzano 2615 razy
-
- suport wzdłużny_cd.jpg (56.45 KiB) Przejrzano 2737 razy
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Tu masz rysunek skrzynki suportowej TUB 32. P - to pierścień, który trzeba zdemontować, żeby wysunąć do przodu korbę. Zabezpieczony robaczkami. Nie jestem pewny czy to nie jest nakrętka bo rysunek nie jest wyraźny a nie miałem okazji tam grzebać. Natomiast z drugą dźwignią jest o tyle lepiej, że od przodu możesz robaczki R wykręcić i ją wysunąć.


Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Wrzeciennik TUB 32 mam zalany olejem maszynowym L-AN 15. Nadaje się do łożysk ślizgowych. A do głów opornych śrub spróbuj przyłożyć trzpień i puknij młotkiem. To może pomóc. Są jeszcze środki, którymi polewa się złącze śrubowe w celu ostudzenia nawet do -40°C (przy tej masie korpusu to tyle się nie osiągnie), ale szok termiczny często pomaga.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.