@Areo84 mam jeszcze kilka pytań jeśli pozwolisz
1. Odnośnie tego koła od przyspieszonego posuwu, o którym pisałeś kilka postów wcześniej. Jak się do tego dobrać? Trzeba odkręcić i wyciągnąć silnik czy jakoś od innej strony? Wiem, że może i pytanie banalne, ale wolę uniknąć niespodzianek, że mi tam coś wyleci bądź się wysypie
2. Spuściłem olej ze skrzynki posuwów i odkręciłem wziernik.

Jest tam ta rurka od oleju. Zadziwiło mnie trochę to, że nie trafia ona na środek wziernika. Może na zdjęciu tego nie widać, ale jest wręcz oparta o ten gwint wewnętrzny, przez co nie mogę wkręcić wziernika. Coś tam jest może ugięte?
3. Zajrzałem do skrzynki posuwów i widzę, że na dnie jest masa mułu. Da się to w miarę jakoś bezpiecznie rozebrać, żeby wszystko wymyć?