Po zakupie - TUE 35
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 53
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
No jasne, że to będzie 190 z jedno koło. Naliczyłem ich 10 w skrzyni to policz teraz ile Cię to wyniesie. Dlatego teraz przechodzi się na falowniki bo to w sumie taniej i lepiej bo masz bezstopniowy wybór prędkości obrotowej. Nawet gdybyś kupił nowy silnik z dodatkowym wentylatorem, przystosowany do falownika to tez będzie taniej.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 53
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
W sumie to się niewiele zrobi. Jeśli są luzy międzyzębne za duże i koła chwieją się na wałkach w miejscu osadzenia to co można zrobić. Tak jak pisałem wyżej - można spróbować dać gęsty olej. Może nawet wymieszać z towotem, żeby tworzyło to gęstą maź. W mojej pile ramowej jest przekładnia zębata i wiadomo jak ona hałasuje. Gdy dostanie smaru jest od razu ciszej, ale koła nie są zużyte a w Twojej skrzyni są, więc może za dużo to nie pomoże. Sypanie trocin do skrzynki raczej odradzam.
Jeśli masz otwartą tę skrzynkę to możesz sprawdzić czy koła mają luzy na wałkach w miejscu osadzenia. Spróbuj nimi poruszać prawo - lewo.
Jeśli masz otwartą tę skrzynkę to możesz sprawdzić czy koła mają luzy na wałkach w miejscu osadzenia. Spróbuj nimi poruszać prawo - lewo.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 53
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Na wale silnika masz tylko jedno koło zębate czy dwa jak na rysunku, który powyżej zamieściłem? W DTR jest też rysunek jednego koła z podpisem, że to jest dla wersji E. Czy chodzi o silnik dwubiegowy? Może też takie były TUE 35? Czy ktoś taką ma?
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.