Potrzebuję pomocy w procesie przetwarzania brył 3D do postaci płaskich obrysów 2D.
Mianowicie, posiadając realny skan samochodu w 3D, najpierw podzielić go na poszczególne elementy, zmniejszyć liczbę trójkątów do jak najmniejszej i wtedy uzyskać pojedynczą bryłę, np. przedni prawy błotnik, przednia lewa lampa, itd.
Ten "model" wyjęty ze skanu 3d, następnie spłaszczyć w taki sposób, by móc zachować jedynie obrys włącznie z wszystkimi wcięciami, dziurami i tak gotowy plik wyciąc na ploterze tnącym jako tzw. "szablon".
Krótko mówiąc zeskanować dany element samochodu, spłaszczyć go do postaci 2d, wyciąć jego "obrys-kształt" na ploterze tnącym.
Wiem , że podobne efekty można uzyskać za pomocą kilku programów do modelowania 3D.
Wiem również, że to co napisałem, może wydawać się skomplikowane, jednak sam proces bądź jego wynik może być wykorzystywany w wielu innych możliwościach, elementach czy sytuacjach. Sam proces oraz jego wynik, może ktoś robił coś podobnego na innej zasadzie.



