Nie szukasz rozwiązania, bo już je znalazłeś i innego nie chcesz.
Ty oczekujesz pochwały.
A co to zmieni jeśli Cię pochwalimy?
Przecież od tego ten radar nie zacznie lepiej pracować.
Kup, zamontuj, zda egzamin albo nie...
Czujnik prędkości, odległości mikrofalowy
Nie szukasz rozwiązania, bo już je znalazłeś i innego nie chcesz.
A skąd pewność, że 24 GHz przejdzie przez te krzaki?upadły_mnich pisze: ↑20 mar 2025, 21:54Z tego słupa jest widoczność ale "elektroniczna" tj tam jest nasyp kolejowy i są małe krzaki. Kamera nie. ultradżwięki też nie.
Raczej trzeba być na miejscu i wykonać tam próby, bo na odległość się nie da.
Bzdury.upadły_mnich pisze: ↑29 mar 2025, 16:15Tuxcnc. Poza ostatnim zdaniem z resztą zgadzam się na 100%.
Ciekawostka:
w samolotach z lat 70-tych są czujniki burzy. Tak, da się burzę wykryć na kursie samolotu nawet nie mając widoczności i bez informacji z ziemi i nie mając radaru.
Każdy radar (nie Dopplerowski dla jasności tylko "tradycyjny" sygnał-echo) ma filtr obiektów wolnoporuszających się, dzięki temu jest w stanie wyłapać samolot w chmurach nie łapiąc samych chmur. Porównywany jest sygnał echa z sygnałem z linii opóźniającej. I to działa.
Dlatego jestem pewien, że "się da" tylko kwestia czasu i funduszy.