same zalety
NIE silnik indukcyjny bo ten nie kręci pozycją tylko czasem Czyli wtedy jego oś załączana nie jest wg skoku
Może serwo? Po co? Aby męczyło się gdy zabokuje zacisk i siłą rzeczy nie osiągnie pozycji a sterownik będzie je poganiał. A może wytdy wyłaczyć naped. Albo sterować momentem i pod prądem trzymać blokadę. Albo ją zdjąć po zaciśnięciu czyli badać prąd czy już. Ogólnie parowóz.
Dlatego
1 KROKOWE jako bezpieczny, bezłamliwy napęd bo trafi w ścianę to tylko popryka w zacisku
2 indukcyjny sterowany czasem ryglowania gdzie obniżone zasilanie (albo właściwość silnika) pozwala na chwilowe przeciążenie gdy zacisk ju jest wytworzony i silnik stoi.
Dodane 2 minuty 6 sekundy:
jarucki pisze: bo imak nie pozwoli się krokowiec cofnąć więcej niż 153°
no przecież o to chodzi.
Przechodzisz punkt ryglowania i się cofasz nie więcej niż te 45st.
Robi się jakaś przepychanka jak w mm/obrót czy mm/min.