#26
Post
napisał: szopenn » 20 sie 2021, 08:15
niech robi, pisałem mu o tym poprzednio że eksperymentowanie kosztuje, wyda jeszcze trochę grosza i dojdzie do swojej prawdy, osiągnie sensowny rezultat jeśli nawet uda mu się to poklecić to tak żeby wytrzymało 75% oryginału. Jako, że są tu potrzebne technologie, których nie jest wykonać sam tylko na zlecenie, wysyłać, czekać, no i nie robi tego hurtem, to sam powoli stwierdzi, że to jest wszystko skórka za wyprawkę i może czas pomyśleć o sztywnym zawieszeniu dla twardych chłopów.
• What is the maximum coating thickness for Aluminum High Voltage Hard Coat?
Typically for Conventional Hard Coat, the increasing electrical resistance of the oxide as it builds, coupled with the polarization of the cathode and anode, and the dissolution of the coating left in the electrolyte over time, restricts the formation of a coating much beyond 3 mils.
NIe pisza dokładnie ile tej powłoki jest, jeśli więcej niż 3 mili czyli np 5, to byłoby 0.12mm to również taka warstwa o twardości 65hrc powinna bez problemu trochę pochodzić, ale ile tobie wyszło tej warstwy? W opisie samej technologii z dwóch źródeł wynika że 50% warstwy wnika w materiał bazowy, a 50% tej warstwy tworzy "naddatek" (jeśli dobrze rozumie). Więc... zakładając że warstwa ma 0.12, to i rura po anodowaniu powinna pogrubić się o te 0.12, a teraz po przetarciu stracić co najmniej 0.06 na stronie, zmierz co tam masz.