Co sądzicie na temat tej frezarki cnc
-
Autor tematu - Znawca tematu (min. 80)
- Posty w temacie: 17
Re: Co sądzicie na temat tej frezarki cnc
dzięki za zainteresowanie Panowie, czyli na upartego ta z pierwszego posta z linka ogarneła by grawerowanie w stali s 235 ??
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 7
Ta z pierwszego posta to najgorsze rozwiązanie. Skoro masz taki budżet, a nie inny, to chyba nie chcesz wszystkiego zmarnować na ten szajs.
-
kurcze, ja to już zgłupiałem. Nie mam zabardzo pojęcia o maszynach, dlatego zapytałem fachowców. Ja osobiście nie znam się na maszynach i dla mnie to troche czarna magia. Na codzień zajmuję się zupełnie innym rzeczami i na prawdę nie mam czasu ani mentora żeby od podstaw studiować frezarke cnc nie mówiąć o tym żeby zrobić składaka. Może ktoś się zlituje
i podlinkuje coś gotowego do 10 tysi, ewentualnie jak by ktoś miał czas i chęci to może by poskaładał jakąś grawerkę dla mnie. Wiem że w tej kwocie może być ciężko, ale jak wspominałem to ma służyć głównie go grawerowania, ewentualnie jakiś relief.

-
Kolega @FTW dobrze Ci podpowiedział. Zamontować wrzeciono to nie jest jakiś wielki problem, jak poradzisz sobie z obsługą maszyny, to i z tym również.
-
..no a ten sterownik cały, te silniki krokowe etc.... przecież ja nad tym będe nocami siedział i pytał o każdą pierdołe na forum...
-
dobra, jutro zadzwonie do nich. Dziwne troche bo piszą że wyprodukowane w Polszy a czekać trzeba na towar ponad 30 dni.
ps. co to jest piko?
ps. co to jest piko?
-
Trzeba czekać, bo może robią na zamówienie. Leżą im gdzieś korpusy, bo jak odlew to pewnie kilka, a montują na bieżąco.
Z tego, co widzę to tam tylko wrzeciona nie ma - zapytaj sprzedawcy, za dopłatą pewnie Ci i to zainstaluje.
Piko to sterownik, ale patrząc, że sterowanie jest po LPT to raczej nie piko. Musisz zapytać.
Z tego, co widzę to tam tylko wrzeciona nie ma - zapytaj sprzedawcy, za dopłatą pewnie Ci i to zainstaluje.