Zakup Lasera - Chińczyk czy Europejczyk?

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

atlc
Posty w temacie: 45

Re: Zakup Lasera - Chińczyk czy Europejczyk?

Post napisał: atlc » 15 wrz 2020, 09:56

Lucjan.pr pisze:
15 wrz 2020, 09:50
victor.sajda pisze:
15 wrz 2020, 09:23
Teraz prosimy Pana nicka o tabelę firmy Kimla,tego demona prędkosci i niezawodności🙂
Skąd mam wiedzieć ? zapytaj się kogoś od Kimli
A o co Ci chodzi?:) Przecież Victor ani do Ciebie nie pisał, ani nie cytował.

Daniu
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2

Post napisał: Daniu » 15 wrz 2020, 09:57

Wg mnie rozwiązanie ma właśnie przewagę w cięciu małych elementów gdzie jest więcej dojazdów i z większa prędkością będzie „skakać” między miejscami palenia. Nie mam doświadczenia z laserami do blachy, ale chyba prędkości wypalania znacznie nie zmienimy napędami. Tu już chyba źródło nas ogranicza.

Spieracie się przez kilka stron wątku czy szybkie napędy i wykorzystujące ich potencjał sterowanie działają, lub czy sa potrzebne bo inny producent tego nie ma w ofercie. Jeśli ktoś to wykorzysta to będzie tym zainteresowany, inny uzna to za bezsensowne i będzie to wyśmiewał.

Mercedes montuje radary i noktowizory w swoich samochodach, a użytkownik fiata to wyśmieje bo uzna za bezsensowne. Ale jakby już dostał to w podstawie do pewnie zmieniłby podejście.

Obserwuje na forum, ze niektórzy piszą żeby sobie coś napisać, dużo zależy od tego jak się potoczy rozmowa. W jednym wątku stalowa konstrukcja z profili będzie się gieła przy frezowaniu pianki a w innym zabawka ze sklejki ma poradzić sobie z aluminium. U jednego wrzeciono chińskie 2,2 kw nie da rady. U drugiego w podobnej konstrukcji z podobnymi założeniami będzie przesada.
Ktoś zrobił fajna maszynę na sporym korpusie to znowu, ze przesada i nie wykorzysta potencjału.