Ja nie pamiętam, a niestety na razie nie otworzę pokrywy.
Może w niedzielę, bo wszystko wskazuje na to że powinienem podregulować luz przedniego łożyska wrzeciona.
TUM25a
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 793
- Rejestracja: 12 paź 2018, 21:36
Re: TUM25a
Zdjąłem dzisiaj pokrywę, podregulowałem łożyska i tak jak obiecałem zrobiłem kilka zdjęć kilka zdjęć: trzy położenia dźwigni (1:1, Luz, 1:8) z kilku kierunków (I, II, III).
Mam nadzieję, że to Ci trochę pomoże; u mnie na trzpieniu o który pytasz jest pierścień unieruchomiony na nim prawdopodobnie za pomocą kołka 1:50. Zdaje się że ów trzpień to oś dźwigni odboczki - a pierścień jest konieczny, by mógł być wykonywany ruch poosiowy i przy tym nie spadał element z tej osi.
Mam nadzieję, że to Ci trochę pomoże; u mnie na trzpieniu o który pytasz jest pierścień unieruchomiony na nim prawdopodobnie za pomocą kołka 1:50. Zdaje się że ów trzpień to oś dźwigni odboczki - a pierścień jest konieczny, by mógł być wykonywany ruch poosiowy i przy tym nie spadał element z tej osi.
Pomogłem? Kliknij, proszę :-)
-
Autor tematu - Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 72
- Rejestracja: 26 paź 2014, 21:21
- Lokalizacja: Chomiąża
Re: TUM25a
I wszystko jasne
Widać że w przypadku który posiadam "Fachowiec" stwierdził ze to nie jest potrzebne. Dziekuję bardzo za fotki będe mógł podziałać i przywrócić stan początkowy.
