Reanimacja WAN-AW 11kW

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

potegat
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 6
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2017, 22:13
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#61

Post napisał: potegat » 11 lut 2018, 21:28

Mam pytanie odnośnie Wan-AW, chodzi mi o koło pasowe, niektóre sprężarki mają koło z przeciwwagą a niektóre bez .
O co chodzi. Kupiłem Wan-a z kołem nie oryginalnym i nie wiem jakie założyć.
Z tego co zauważyłem to starszy model s1p120 ma koło z przeciwwagą a nowszy s1p135 koło bez przeciwwagi.
Może ktoś ma wiedzę na ten temat
Załączniki
wan przeciwwaga.jpg
wan bez przeciwwagi.jpg



Tagi:

Awatar użytkownika

Petroholic
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2688
Rejestracja: 08 gru 2015, 12:23
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#62

Post napisał: Petroholic » 11 lut 2018, 21:51

S1P120 i S1P135 mają inną przeciwwagę na korbach pewnie i koło to równoważy...

Ja używam starego WANa ale dwucylindrowca i mam koło takie jak niebieskie :)


potegat
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 6
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2017, 22:13
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#63

Post napisał: potegat » 12 lut 2018, 08:18

Też mam Wan-a dwa cylindry i koło na wygląd jest takie samo ale ma chyba dwa paski i jest mniejsze.


potegat
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 6
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2017, 22:13
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#64

Post napisał: potegat » 18 lut 2018, 11:40

Rozebralem wan-a, cylindry do szlifu zawory do wymiany wal dobry ale o tym zdecyduje szlifierz. W sumie to zakładałem ze tak będzie wiec bez niespodzianek.
Zastanawia mnie uszczelnienie pompy oleju, w katalogu jest uszczelnienie w postaci pierścienia a ja mam odwrócony simmering. Nie wiem czy to oryginał czy ktoś taki włożył


potegat
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 6
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2017, 22:13
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#65

Post napisał: potegat » 23 lut 2018, 08:09

Tak to wygląda u mnie, wydaje mi się że to jest przeróbka bo oryginał wygląda tak jak na drugim zdjęciu. Obrazek Obrazek


rdarek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2135
Rejestracja: 04 sty 2013, 23:30
Lokalizacja: 3miasto

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#66

Post napisał: rdarek » 23 lut 2018, 08:56

potegat pisze:
23 lut 2018, 08:09
Tak to wygląda u mnie, wydaje mi się że to jest przeróbka bo oryginał wygląda tak jak na drugim zdjęciu.

Kontaktuj się z producentem, WAN'em w Gdyni oni rozwieją twoje wątpliwości i dobiorą części. Mam do nich relatywnie blisko, więc jak coś z moim T się dzieje to jadę tam, a muszę to robić bardzo rzadko :mrgreen: . Pamiętaj, że konstrukcje się rozwijają :wink: może robili z simeringiem po obu stronach?
A tutaj masz jakiegoś ich dystrybutora, części jakie oferuje do tego modelu i rysunki:
http://www.kompresorek.internetdsl.pl/? ... 1p135,34,1
Obudowa: http://www.kompresorek.internetdsl.pl/? ... 79-291-021
Uszczelniacz: http://www.kompresorek.internetdsl.pl/? ... 73-113-004
i uszczelniacz http://www.kompresorek.internetdsl.pl/? ... 79-291-040 może coś pomogą.


potegat
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 6
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2017, 22:13
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#67

Post napisał: potegat » 25 lut 2018, 17:18



Czy ktoś mógłby zweryfikować poprawność schematu który będzie zastosowany do sterowania kompresorem wan aw 7.5 kw.
Na schemacie nie ma obwodów silnika tylko sterowanie oparte na PCG-417. Dodatkowo zamontowany będzie czujnik zaniku fazy, presostat,licznik motogodzin, elektrozawór czasowy automatycznego spustu kondensatu, oraz elektrozawór odprężnik otwarty w momencie gdy silnik pracuje w gwieździe. Dodatkowo będzie zamontowany czujnik ciśnienia oleju który poniżej 0.9 bar rozłączy zasilania cewki stycznia trójkąta i wyłączy kompresor. Czujnik mam od samochodu jednopinowy więc musze zastosować 12V i przekaźnik 230V z cewka na 12V.


potegat
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 6
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2017, 22:13
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#68

Post napisał: potegat » 26 lut 2018, 20:52

Dzwoniłem dzisiaj do Gdyni i rozmawiałem z jakąś panią która kategorycznie stwiedziła że nie powinno być simmeringu od strony pompy.Co innego stwierdził sprzedawca ze strony http://www.kompresorek.internetdsl.pl/ , a minowicie były wersje z odwróconym uszczelniaczem i też podobno się sprawdzały. Można byłoby zastosować wersje z uszczelniaczem teflonowym trzeba by zmienić pierścień dociskowy obudowę łożyska i uszczelniacz teflonowy.


Ezopp
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2019, 17:50

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#69

Post napisał: Ezopp » 18 mar 2019, 17:55

Witam.
Panowie w jaki sposób, tzn w jakiej kolejności składać pompę Wan s1p125 aby nie mieć problemów z wciśnięciem łożysk?
Łożyska mam juz na wale, płyta od strony pompy złożona, ale nie wiem jak wcisnąć płyte na łożysko od strony koła pasowego. Może robie to w niewłaściwej kolejności?
Z góry dzięki za wszelkie pomocne rady.


Ezopp
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2019, 17:50

Re: Reanimacja WAN-AW 11kW

#70

Post napisał: Ezopp » 29 mar 2019, 08:38

Nikt nie pomoże?

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „WARSZTAT”