Fajna muzyka bez klasyfikacji
Poprostu dobra muza .
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 125
- Posty: 4690
- Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji
To ja trochę inaczej tym razem. W młodości grałem w grę Conquest: frontier wars, i byłaby to zwykła gra gdyby nie podkład muzyczny. Który zachwyca mnie już od blisko 20 lat.
Durne to forum, nie pozwala dodać linka do playlisty, musicie sobie kliknąć i przejść na youtube
Durne to forum, nie pozwala dodać linka do playlisty, musicie sobie kliknąć i przejść na youtube
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 192
- Posty: 1058
- Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
- Lokalizacja: Mgławica Andromedy
Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji
sKORo pojaiwła siem muzyka z gier , to Ja też mam swoje wspomnienia .
Diablo 1 (Full Soundtrack)
Dodane 11 minuty 8 sekundy:
Zebrało mi sie na wspomnienia , Diablo jedynka ,wyśmienita gra ,zjawiskowa ,dopracowana jak na tamte lata (1996).
Ale niezbyt trudna do przejścia i to pozostawiało pewien niedosyt wrażeń .
Oczywiście grałem solo na kompie bez żadnych połączeń sieciowych .
I tu zaskoczenie wielkie .... po kilku latach postanowiłem z swoim sąsiadem (też miłośnik Diablo )
połączyć kompy kablem sieciowym i zagrać razem .
w WERSJI SIECIOWEJ ta gra wchodziła na zupełnie inny level . Przy czym pisze tu o pierwszej wersji tej gry , w następnych wersjach ten poziom trudności obniżono.
Garjąc w dwóch mieliśmi czasem spore problemy przejść dany level .....Było super .Pozostała nostalgia ,wspomnienia.
Dodane 10 minuty 7 sekundy:
Zmiana klimatów , szperając po Yt trafiłem na taki skrót filmu ,zaciekawił mnie i okazało sie iż jest to cała sieria
filmów dotyczących ślepego mnicha , mistrza miecza ....produkcji Japan. Dla osób lubiących te Japońskie klimaty Miecza polecam , szukać pod hasłem "Zatoichi"
Dodane 11 minuty 15 sekundy:
Gdyby ktoś byl zainteresowany tą postacią z kina Japońskiego zapodam jeszcze tak miks z filmów o tej postaci .
Ja poznałem to kilka dni temu i looknołem cały jeden film , był świetny .
Ten wspomniany miks z kilku filmów -
Dodane 7 minuty :
Te filmy prawdopodobnie nigdy nie były prezentowane u nas ,aż dziwne ....
Dodane 16 minuty 15 sekundy:
----------------------------------
Best 60s Dancer Boy Ever - The Nitty Gritty
Diablo 1 (Full Soundtrack)
Dodane 11 minuty 8 sekundy:
Zebrało mi sie na wspomnienia , Diablo jedynka ,wyśmienita gra ,zjawiskowa ,dopracowana jak na tamte lata (1996).
Ale niezbyt trudna do przejścia i to pozostawiało pewien niedosyt wrażeń .
Oczywiście grałem solo na kompie bez żadnych połączeń sieciowych .
I tu zaskoczenie wielkie .... po kilku latach postanowiłem z swoim sąsiadem (też miłośnik Diablo )
połączyć kompy kablem sieciowym i zagrać razem .
w WERSJI SIECIOWEJ ta gra wchodziła na zupełnie inny level . Przy czym pisze tu o pierwszej wersji tej gry , w następnych wersjach ten poziom trudności obniżono.
Garjąc w dwóch mieliśmi czasem spore problemy przejść dany level .....Było super .Pozostała nostalgia ,wspomnienia.
Dodane 10 minuty 7 sekundy:
Zmiana klimatów , szperając po Yt trafiłem na taki skrót filmu ,zaciekawił mnie i okazało sie iż jest to cała sieria
filmów dotyczących ślepego mnicha , mistrza miecza ....produkcji Japan. Dla osób lubiących te Japońskie klimaty Miecza polecam , szukać pod hasłem "Zatoichi"
Dodane 11 minuty 15 sekundy:
Gdyby ktoś byl zainteresowany tą postacią z kina Japońskiego zapodam jeszcze tak miks z filmów o tej postaci .
Ja poznałem to kilka dni temu i looknołem cały jeden film , był świetny .
Ten wspomniany miks z kilku filmów -
Dodane 7 minuty :
Te filmy prawdopodobnie nigdy nie były prezentowane u nas ,aż dziwne ....
Dodane 16 minuty 15 sekundy:
----------------------------------
Best 60s Dancer Boy Ever - The Nitty Gritty
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 125
- Posty: 4690
- Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji
Ta muza z gry to jakaś taka nieszczególna. Ale to był rok 1996, za dużo od komputerów nie można wymagać. Dobrze jak głośnik nie trzaskał
Jest jeszcze jedna gra z genialna muzyką. Chociaż Paradox Interactive zaczyna iść tym tokiem już w innych swoich produkcjach.
Ale jak pierwszy raz usłyszałem muzykę w Europa Universalis 4 to totalnie odpłynąłem . Znam tą serię od części pierwszej i byłem nastawiony na piękną renesansową muzykę, a tu taki zonk:
Fikłem z krzesła zamiast grać
A tutaj bodajże cały soundtrack:

Ale zapytać chciałem o coś innego, bo właśnie zacząłem robić własna grę i stąd to wspomnienie. Czy ten masakryczny poziom trudności jest tak pożądany? Ja to lubię właśnie łatwe gierki żeby nie przegrywać hehehe

Jest jeszcze jedna gra z genialna muzyką. Chociaż Paradox Interactive zaczyna iść tym tokiem już w innych swoich produkcjach.
Ale jak pierwszy raz usłyszałem muzykę w Europa Universalis 4 to totalnie odpłynąłem . Znam tą serię od części pierwszej i byłem nastawiony na piękną renesansową muzykę, a tu taki zonk:
Fikłem z krzesła zamiast grać

Nie wiem nie znam się. Ale moim zdaniem zwiększono, ciągle w dwójce ginąłem. Albo powiem tak, spróbuj przejść grę paladynem czy jak on się tam zwał

Ale zapytać chciałem o coś innego, bo właśnie zacząłem robić własna grę i stąd to wspomnienie. Czy ten masakryczny poziom trudności jest tak pożądany? Ja to lubię właśnie łatwe gierki żeby nie przegrywać hehehe
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 192
- Posty: 1058
- Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
- Lokalizacja: Mgławica Andromedy
Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji
Pierwsza kwestia - pisałem o Diablo 1 .fAKTYCZNIE w Diablo 2 to zostało poprawione i grając solo nie odczuwałostrikexp pisze: ↑17 sty 2019, 23:05
Nie wiem nie znam się. Ale moim zdaniem zwiększono, ciągle w dwójce ginąłem. Albo powiem tak, spróbuj przejść grę paladynem czy jak on się tam zwał
Ale zapytać chciałem o coś innego, bo właśnie zacząłem robić własna grę i stąd to wspomnienie. Czy ten masakryczny poziom trudności jest tak pożądany? Ja to lubię właśnie łatwe gierki żeby nie przegrywać hehehe
sie tego iż przejście gry jest zbyt łatwe .Zresztą Dwójka jest znacznie bardziej rozbudowana
i wyciągnięto napewno wnioski z Jedynki.Ale też i w Dwójce utracono część genialnego klimatu
Jedynki.
Dodane 11 minuty 32 sekundy:
Druga sprawa - twoje zapytanie o stopień trudności gry ?
To niezwykle ważna kwestia .Pokrewna sprawa to w jaki sposób ten stopień trudności jest kreowany przez twórców gier.
Np. podwyższanie stopnia trudności na zasadzie :masz mniej zasobów i mniejszy czas na wykonanie zadania jest jak dla mnie idiotyczny .Ale tak najcześciej to jest robione .
Natomiast np. zwiekszenie inteligencji przeciwnika , trudniejsza lokacja gdzie twórca robił ja nie na zasadzie byle do przodu ....odpowiednie dozowanie siły i odporności przeciwników ...To dla mnie jest dobra droga sprawiająca
u gracza chęć zaliczenia kolejnych poziomów gry.
Inna ważna kwestia to aby nie zmuszać gracza do określonych zachowań ,gracz powiniem mieć wybór podążania własną ścieżką , w grze nie powinno być tak iż twórca przewidział dla gracza tylko jedno zachowanie i jedną droge ....
Dodane 3 minuty 52 sekundy:
strikexp - zaskoczyłeś mnie troche tym infem że działasz tworząc własną gre .Jestem bardzo ciekaw .
Co to za gra ,konwencja , grafika itp . Może być na priwa jesli wolałbyś nie pisać oficjalnie .
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 125
- Posty: 4690
- Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji
Grafika 2D jak za starych dobrych czasów. A nie jakieś gówniane 3D dla mody. Pomimo że w Unity3d jest tylko 3D więc to będą płaskie obrazki na trójwymiarowej przestrzeni hehe Przynajmniej zoom jest od razu po oprogramowaniu przycisków +/-.
No i grafika będzie słaba, nie mam tyle kasy żeby pisać grę i jeszcze zabulić kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy grafikowi. Ale że czeka mnie teraz dłuższe bezrobocie to zamierzam to spożytkować. Chociaż gotowy produkt to pewnie z 6 miesięcy pracy
plus nauka.
Konwencji mam kilka szukam najprostrzej, inspirują mnie: Factorio, RimWorld, Faster Than Light, Into the Breach(nie grałem ale niski nakład pracy) ale też kolosy typu Supereme Ruler Ultimate, Hearts of Iron. Europa Universalis, Victoria, Stellaris.
Ogólnie dla mnie liczy się fabuła. Jeśli nie fabuła to survival lub strategia. Więc teraz zastanawiam się nad jakimś survivalem (oczywiście tokarkę i frezarkę trzeba będzie skombinować
) z zombie na mapie hexowej. Oby niezbyt skomplikowane bo tego nie skończę do emerytury. Potem jak ładna sumka wpadnie to można będzie pomyśleć nad większą produkcją.
I żeby nie było offtopu, stare ale jare
No i grafika będzie słaba, nie mam tyle kasy żeby pisać grę i jeszcze zabulić kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy grafikowi. Ale że czeka mnie teraz dłuższe bezrobocie to zamierzam to spożytkować. Chociaż gotowy produkt to pewnie z 6 miesięcy pracy
plus nauka.
Konwencji mam kilka szukam najprostrzej, inspirują mnie: Factorio, RimWorld, Faster Than Light, Into the Breach(nie grałem ale niski nakład pracy) ale też kolosy typu Supereme Ruler Ultimate, Hearts of Iron. Europa Universalis, Victoria, Stellaris.
Ogólnie dla mnie liczy się fabuła. Jeśli nie fabuła to survival lub strategia. Więc teraz zastanawiam się nad jakimś survivalem (oczywiście tokarkę i frezarkę trzeba będzie skombinować

I żeby nie było offtopu, stare ale jare
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 192
- Posty: 1058
- Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
- Lokalizacja: Mgławica Andromedy
Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji
Heh ,strikexp , na szczęście o tak zwanym offtopie to my tu decydujemy .
Dodane 3 minuty 28 sekundy:
Niewiem czy to odnajde ale jakieś trzy lata temu bawiłem sie w pewnym środowisku , może nie tak na 100% w kierunku zrobienia gry ale bardziej w celu poznania języka programowania.
bardzo ciekawego niszowego języka bo pochodzącego z czasów Amigi.
Dodane 33 sekundy:
Poszukam , może znajde foty.
Dodane 6 minuty 8 sekundy:
Ach ,znalazłem:)
zapodam za moment jpg .
Dodane 4 minuty 59 sekundy:
E nie jtp tylko png ...

Dodane 59 sekundy:

Dodane 1 minuta 1 sekunda:
i ostatni 
Dodane 1 minuta 30 sekundy:
Z tym iż te foty nie były statycznym obrazem
na tej ostatnie było 1000 animowanych ,poruszających sie płynnie postaci 
Dodane 1 minuta 38 sekundy:
PS nie animowanych pod względem ruchu rąk itp ale poruszających sie bardzo płynnie po ekranie .
Dodane 2 minuty 37 sekundy:
A jezyk widać na pierwszej wklejce.
Dodane 3 minuty 28 sekundy:
Niewiem czy to odnajde ale jakieś trzy lata temu bawiłem sie w pewnym środowisku , może nie tak na 100% w kierunku zrobienia gry ale bardziej w celu poznania języka programowania.
bardzo ciekawego niszowego języka bo pochodzącego z czasów Amigi.
Dodane 33 sekundy:
Poszukam , może znajde foty.
Dodane 6 minuty 8 sekundy:
Ach ,znalazłem:)
zapodam za moment jpg .
Dodane 4 minuty 59 sekundy:
E nie jtp tylko png ...

Dodane 59 sekundy:

Dodane 1 minuta 1 sekunda:


Dodane 1 minuta 30 sekundy:
Z tym iż te foty nie były statycznym obrazem


Dodane 1 minuta 38 sekundy:
PS nie animowanych pod względem ruchu rąk itp ale poruszających sie bardzo płynnie po ekranie .
Dodane 2 minuty 37 sekundy:
A jezyk widać na pierwszej wklejce.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 125
- Posty: 4690
- Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji
No ale to trzeba wypruć sobie flaki żeby napisać grę tylko kodem. Ja robię w unity3d, grafikę przeciągam, wyklikuję połowę parametrów. I dopiero na koniec pisze kod. Niebo a ziemia.
No ale wszystko jest 3D i jeszcze obciążone tym całym dodatkiem. Więc nawet prosta platformówka wymaga w miarę nowego komputera heheh. Jednak coś za coś, lepsza gra która jest zasobożerna niż jak tej gry wcale nie ma.
I myk podkład muzyczny z bodajże Heroes Might & Magic 3:
Dodane 1 minuta 1 sekunda:
Język programowania nierozpoznawalny dla mnie. Czyli pewnie obecnie nie używany hehe
No ale wszystko jest 3D i jeszcze obciążone tym całym dodatkiem. Więc nawet prosta platformówka wymaga w miarę nowego komputera heheh. Jednak coś za coś, lepsza gra która jest zasobożerna niż jak tej gry wcale nie ma.
I myk podkład muzyczny z bodajże Heroes Might & Magic 3:
Dodane 1 minuta 1 sekunda:
Język programowania nierozpoznawalny dla mnie. Czyli pewnie obecnie nie używany hehe